کد خبر : ۵۶,۶۲۲
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۵۲
انتصاب یک بوشهری متخصص در صنعت نفت/ عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران شد
با حکم محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، عباس غریبی به عنوان سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب شد.
به گزارش خارگ نیوز، شرکت پایانه های نفتی ایران از شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران است که در فرآیند عملیاتی و تخصصی مربوط به امور دریافت، ذخیره سازی، صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی را در وزارت نفت بر عهده دارد.
 
 
 
 این شرکت جایگاهی استراتژیک در تکمیل و ارتقای زنجیره ی ارزش نفت و گاز کشور و تامین انرژی ملی، منطقه ای و بین المللی دارد که در چهار منطقه عملیاتی خارگ، شمال (نکا)، پارس جنوبی و ماهشهر با هدف پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور در حال فعالیت است.
 
 
 
 روز گذشته محسن خجسته مهر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای اولین بار متخصصی از استان بوشهر را در حکمی به عنوان سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب کرد که عصر امروز معارفه وی در تهران برگزار می شود..
 
 
 
  عباس غریبی، دانش آموخته دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی شریف تهران و دارای مدارک کارشناسی ارشد مهندسی برق و مدیریت اجرایی MBA است ک با بیش از 25 سال سابقه حضور در صنعت نفت یکی از نیروهای متخصص و کارآزموده این حوزه محسوب می شود.
 
 
 
وی از سال 98 تاکنون به عنوان رئیس پایانه نفتی منطقه عملیاتی خارگ و ‌جانشین رئیس کمیته بحران پایانه های نفتی منطقه عملیاتی خارگ مشغول به خدمت بوده است. وی همچنین سطوح مدیریتی را در شرکت پایانه های نفتی طی سال ها حضور طی کرده است و از سطوح کارشناسی تا مدیریت را در کارنامه خود دارد. غریبی پیش از این مسئولیت هایی همچون ریاست اداره تعمیرات صنعتی پایانه نفتی منطقه عملیاتی خارگ و ریاست مهندسی تعمیرات ابزار دقیق شرکت پایانه های نفتی ایران را عهده دار بوده است. 
 
 
 
 سرپرست تازه منصوب شده شرکت پایانه های نفتی ایران دوره های متعددی را در کشورهای پیشرو در صنعت بویژه صنعت نفت گذرانده و سوابق ارزنده ای در حوزه پژوهشی دارد که موجب شد تا خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای اولین بار یک از نیروهای متخصص استان بوشهر را در صنعت نفت منصوب نماید. 
 
 
 
 با توجه به جایگاه ویژه استان بوشهر در صنعت نفت،‌گاز و پتروشیمی انتظار می رود شاهد حضور بیش از پیش نیروهای توانمند استان بوشهر در سطوح ملی این صنعت باشیم.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید