کد خبر : ۵۶۳
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵
فرمانده سپاه ثارالله خارگ اظهار داشت: بسیج رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری را نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود در عرصه‌های مختلف قرار داده است.
سرهنگ سیروس حیاتی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: فرا رسیدن هفته بسیج یادآور یکی از رخدادهای شگرف و مبارکی است که با فرمان معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد. بی‌تردید تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات انقلاب اسلامی و اقدامی تاریخی برای پاسخ به نیازهای حیاتی کشور و بلکه امت اسلامی به شمار می‌رود.


فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ بیان داشت: ظهور تفکر و فرهنگ بسیجی و الگوی نبرد علوی و عاشورایی بسیجیان بود که نقش‌آفرینی‌های سترگ آن در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف نظام پلید سلطه و صهیونیسم و جنگ تحمیلی، متبلور است.


فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ افزود : بسیج آیینه مجسم هوشمندی، بصیرت، فداکاری‌ها و وفاداری‌های تاریخ‌ساز و نماد قله‌های عظمت علمی، فرهنگی، ورزشی و ... ملت ایران در روند تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور است.


فرمانده سپاه ثارالله خارگ تصریح کرد: نگاه منصفانه و به دور از حبّ و بغض مؤید این حقیقت است که بسیج با تمسک به ولایت فقیه و به مدد بصیرت برای ایفای نقش‌های مثبت برای خدمت به مردم و یاری‌بخشی در هنگامه‌ی سخت بلایای طبیعی و زدودن غبار محرومیت از صفحه زندگی شرافت‌مندانه آنان بوده است.


حیاتی افزود: از برکات بسیج، باید نقش تأثیرگذار آن در عرصه بازدارندگی و اقتدار دفاعی ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح را نیز مورد تأکید قرار داد که میرایی آمال و آرزوهای جبهه دشمن را سبب شده است.


فرمانده سپاه ثارالله خارگ در ادامه در مورد هفته وحدت و بسیج افزود: اینک در ایام هفته وحدت و میلاد رسول مهربانی ها، یاد و خاطره بنیانگذار بسیج مستضعفین حضرت روح‌الله (ره) و مقام شامخ شهیدان، آزادگان و ایثارگران حماسه‌ساز و مظلوم را گرامی میداریم.


وی با بیان اینکه بسیج همچنان رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری را نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود در عرصه‌های مختلف قرار داده است اظهار داشت: مجموعه نیروهای مسلح کشور نیز در این مسیر پرافتخار همراه و حامی بسیجیان مؤمن، انقلابی و غیرتمند خواهند بود

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید