کد خبر : ۵,۴۴۸
۲ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۵۱
در مطلبی، نارضایتی اهالی جزیره خارگ از افزایش قیمت بلیط شناور مسیر خارگ - بوشهر - خارگ را مطرح کرد که در رابطه با همین نارضایتی شنبه‌شب نشستی برای بهبود اوضاع برگزار شد.
 
بخشدار ویژه خارگ در گفتگو با نخ نیوز اظهار کرد: شب گذشته جلسه فوق‌العاده در محل بخشداری ویژه خارگ در ارتباط با موضوع افزایش قیمت بلیط شناور مسیر خارگ - بوشهر - خارگ با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد.
 
محمود رضایی افزود: افزایش قیمت بلیط کشتی باعث نارضایتی اهالی جزیره خارگ شده بود که موضوع با قید اولویت در راس برنامه‌های این بخشداری برای رفع مشکل قرار گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: اولویت بخشداری ویژه خارگ به‌عنوان نماینده دولت تدبیر و امید، ایجاد محیط آرام و بدور از استرس برای اهالی شریف خارگ است.
 
بخشدار ویژه خارگ افزود: در جلسه شب گذشته با همکاری و تعامل مدیریت عملیات عمومی به‌عنوان چارترکننده شناور کشتیرانی والفجر، مقرر شد که نرخ بلیط کشتی تا تعیین تکلیف قطعی به نرخ سابق برگردد.
 
مهدی باقری رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در گفتگو با نخ نیوز اظهار داشت: متاسفانه شورای حمل و نقل استان بوشهر در ابتدای سال ۹۵ نرخ جدید و مصوب شناور را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است.
 
وی افزود: شب گذشته مقرر شد شورای حمل و نقل استان که در راس آن فرمانداری و بخشداری ویژه خارگ حضور دارند، هر چه سریع‌تر برای تعیین تکلیف نرخ بلیط شناور اقدام کنند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ اضافه کرد: امیدواریم شورای حمل و نقل استان هرچه سریع‌تر برگزار شود که اهالی خارگ با مشکل مواجه نشوند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید