کد خبر : ۵,۴۳۲
۲ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۳۷
شهردار خارگ عصر چهارشنبه در این جلسه با بیان اینکه به عنوان یک بومی در جزیره خارگ با تمامی وجود مشکلات این جزیره را می‌دانیم، اظهار داشت:  روز خبرنگار فقط این روز نیست بلکه تمامی روزهایی که با سلامت کامل وجدان خبری، اخباری را انتشار می دهند، روز خبرنگار است.
 
بارگاهی افزود: خبرنگاران باید آشنایی کامل به منطقه کاری خود داشته باشند و باید مشکلات مردم و راه‌حل‌های آن را انتشار دهند.
 
وی با بیان اینکه برای حق قانونی مردم شریف جزیره خارگ لحظه‌ای کوتاه نخواهم آمد، ادامه داد: بر روی حق و حقوق مردم معامله نخواهم کرد. هجمه های فراوانی علیه بنده طی دو سال اخیر به راه افتاده است.
 
شهردار خارگ اظهار داشت: اخبار خارگ باید در سطح ملی و بین‌المللی انتشار داده شود و ارتقای سطح خبرنگاران در این برهه زمانی مهم و حیاتی نیاز خارگ است.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خارگ نیز ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: عدم وابستگی جناحی و حزبی خبرنگاران در جزیره خارگ در کشور سرآمد است و خبرنگار باید زبان گویای برای مشکلات مردم باشد.
 
جمشید شیخ‌زاده افزود: با همدلی و همراهی مشکلات جزیره خارگ حل خواهد شد و باید در این راه با کمک خبرنگاران و همدلی مسئولان این موضوع محقق خواهد شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید