کد خبر : ۵,۴۰۴
۲ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۰۵

 این کارگاه توسط واحد آموزش و پژوهش و  کمیته ترویج تغذیه با شیر مادر بیمارستان خلیج فارس  با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و بهداشت ودرمان تهران برگزار و دارای 11 امتیاز بازآموزی برای پزشکان متخصص /عمومی و کارشناسان پرستاری و مامایی است.

دکتر محدث زاده متخصص اطفال در این رابطه افزودند: اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر/ متخصصین / پزشکان / و گروه مامایی و پرستاری بیمارستان سخنرانان کارگاه بودند. دبیر علمی کارگاه سرکار خانم دکتر گیسو حاتمی استاد و رئیس گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بودند.

دکتر محدث زاده ضمن برشمردن اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی تأکید کرد محور های اصلی مورد بحث این کارگاه: اهمیت تغذیه با شیرمادر ، تماس زودرس نوزاد با مادر، مراقبت از مادر باردار و مادر شیرده، ماساژ درمانی مادر و نوزاد ، مراقبت کانگورویی، هم اطاقی مادر و نوزاد؛ شیردهی در مادران شاغل  و .... می باشد.

پرسنل پزشکی و همکاران پرستاری بیمارستان صنعت نفت خارگ و مرکز بهداشت شهر و بهداری پایگاه پدافند هوائی و جمعی از مادران باردار و شیرده در این نشست حضوری فعال داشتند که در این کارگاه با مطرح کردن سوالاتی از جانب دکتر محدث زاده در زمینه شیر مادر به برترین پاسخها جوایزی اهداء شد

با برگزاری این کارگاه و انجام "ده اقدام شیردهی بیمارستان های دوستدار کودک" گام های اولیه و عملی در  جهت ارتقاء به طرف "بیمارستان دوستدار کودک" خواهد بود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید