کد خبر : ۵۲,۸۷۷
۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۴۶
رنج های جانبازان خارگ/ بیکاری فرزندان و ضعف درمان
بیکاری فرزندان، مشکلات اقتصادی و معیشتی، هزینه های بالای درمان و کمبود مراکز درمانی ویژه و مجهز درد و رنج ایثارگران و جانبازان جزیره خارگ را مضاعف کرده است.
به گزارش خارگ نیوز، جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس بیش از 319 و تعداد زیادی جانباز سرافراز  تقدیم کرده است و این اسطوره‌های ایثار و فداکاری اکنون با مشکلات عدیده ای دست وپنجه نرم می‌کنند و ورود مسئولان برای رفع آن الزامی به نظر می‌رسد.
 
بیشتر درد ورنج آنان از بیکاری فرزندان است و هزینه‌های بالای دارو و درمان، مسائل مالی، نبود مرکز درمانی مجهز در جزیره و اجرا نشدن تعهدات بیمه‌ای بر رنج آنان افزوده است و خواستار توجه ویژه مسئولان برای رفع مسائل فراروی هستند.
 

همه ما به خانواده شهدا بدهکار هستیم،جانبازان و ایثارگران و خانواده‌هایشان دارای مشکلات بی شماری بویژه در حوزه درمان و نگهداری هستند.

 

بیکاری فرزندان تحصیل کرده از مشکلات و دغدغه‌های فراروی بسیاری از جانبازان در جزیره به شمار می‌رود و رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی نیز مطالبه به حق آنان به شمار می‌رود.

 

توجه به جانبازان و ایثارگران و رفع دغدغه‌های آنان از سوی دولت و مجلس ضرورتی انکارناپذیر است و انتظار می‌رود با رویکرد و پیگیری‌های جهادی دولت انقلابی سیزدهم و تلاش متولیان امر در جزیره و استان بوشهر مسائل فراروی این اسطوره‌های ایثار و یادگارهای دوران دفاع مقدس برطرف شود.

 

 

 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید