کد خبر : ۵۲,۷۱۴
۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۰۶
لزوم تهیه زیست بوم تدبر و تدبیر قرآنی در خارگ/ شبکه هدفمند تشکیل شود

به گزارش خارگ نیوز، قرآن کریم ونهج البلاغه در کنار هم می‌تواند در فهم و درک معنانی و مفاهیم آن رمزگشا باشد، گفت: طبق فرمایش حضرت علی (ع) قران کریم نصیحت کننده بی غل و غش است و بشر امروز نفاق‌های زیاد و دورویی‌های بسیاری دیده است و در تحیر و سرگردانی بشر، قرآن نصیحت کننده بی فریب است.

 بشر امروز نیازمندی شدید به قرآن کریم دارد و در جامعه امروزی متأسفانه فاصله مخاطبین مختلف از مفاهیم قرآن کریم زیاد شده است و کوتاهی‌ها باید در این زمینه تقسیم شود.

برای احیای نشست‌های قرآن، تهیه سند راهبردی و تأثیرگذار در جزیره خارگ ضروری است ، و باید به کمک بخش‌های مختلف در راهبری زیست بوم تدبر تدبیر قرآنی راه‌های مختلفی را در خارگ درپیش گرفته شود.

در این جهاد باید بینیم هریک درمقابل قرآن کریم چه کارهایی را برای ترویج انجام دادیم و تجربه‌ها را به اشتراک بگذاریم،تطبیق‌های و ترسیم مسیر قرآنی بهترین هنر به شمار می‌رود و مطابق سازی مطالب با علوم روز مسئله ارزشمندی است.

طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر تلاشی جهاد نیست ولی تلاشی عنوان جهاد است که نقطه تقابل با دشمن باشد و زیست بوم جهاد تبیین جزیره را تهیه کنند.

باید راوی زیبایی‌ها و معارف قرآن کریم باشیم و بتوانیم با هم اندیشی و جمع اندیشی، جریان تفسیر و تدبر را پیگیری و شبکه هدفمند و سودمند داشته باشیم.

 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید