کد خبر : ۵,۰۳۰
۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۴۶
 در این مزایده که با هدف استفاده از توانمندی داخلی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت به منظور حفظ محیط زیست برگزار می‌شود، تاسیسات موجود کارخانه ان‎جی‎ال خارگ به همراه بخش تکمیلی این طرح برای خرید گازهای همراه مناطق خارگ و بهرگان تا پایان سال ١٤٢٠ به سرمایه‌گذاران دارای شرایط لازم واگذار می‎شود.
محل اجرای این طرح جزیره خارگ است و شرکت‌های متقاضی باید علاوه بر توانایی تامین منابع مالی، تجربه مرتبط با موضوع مزایده و ارائه یک نسخه تایید شده از صورت‌های مالی حسابرسی شده سه سال قبل خود، توانایی ارائه ضمانتنامه «شرکت در مزایده» با اعتبار ٦ ماهه و قابل تمدید و ارائه ضمانتنامه «انجام تعهدات» در صورت برنده شدن را داشته باشند.
بر این اساس، از سرمایه‌گذاران و شرکت‌های توانمند دعوت شده است حداکثر ظرف ١٠ روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم (شنبه، ١٥ آبان‌ماه) با در دست داشتن مدارک لازم به امور قراردادهای شرکت نفت فلات قاره ایران مراجعه کنند.
 
پروژه ان‎جی‎ال خارگ یکی از طرح‌های کلیدی صنعت نفت کشور است که ضمن ممانعت از سوختن و هدر روی روزانه ٦٠٠ میلیون فوت مکعب گاز، از انتشار چندین هزار تن آلاینده در محيط جزیره خارگ و خلیج فارس جلوگیری می کند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید