کد خبر : ۴۷,۷۵۵
۲۶ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۶
حجاب ریشه در فرهنگ ایرانی اسلامی مردم جزیره
خارگ نیوز: برداشتن حجاب یکی از اهدافی است که دشمنان در قبال فرهنگ ایرانی اسلامی مردم، نشانه رفته‌اند مردمی که بیشترشان مطالبه ترویج حجاب داشته و بر عدم غفلت از مهمترین معروف تاکید دارند.

به گزارش خارگ نیوز، اهالی غیور جزیره خارگ در هفته حجاب و عفاف در مراسمات مختلف حضور یافتند تا بگویند که معروف حجاب را می‌خواهند آن هم نه فقط به صورت نمادین و در مراسمی که در این هفته برگزار می‌شود بلکه به مثابه راهکاری برای مقابله با هجمه‌های دشمنان فرهنگ ایرانی اسلامی‌.

 

جنبش‌ها و پویش‌های مردمی مطالبه گری عفاف و حجاب در فضای مجازی و حقیقی جزیره خارگ می‌تواند جبهه عظیم مردمی را در مقابل دشمنان قرار دهد.

 

 امر به معروف و نهی از منکر یک واجب شرعی است و باید به این تکلیف عمل شود.

 

بانوان نقش اساسی و کلیدی در بنیان خانواده و استحکام و سلامت خانواده دارند و نقش مادران به عنوان مهمترین نقش تربیتی در خانواده محسوب می‌شود.

 

برخلاف جوامع غربی و رژیم شاهنشاهی که از زن به عنوان کالا استفاده می‌کردند در نظام اسلامی به جایگاه بانوان در خانواده هویت داده شده و امروز موضوع ترویج بی حجابی مهمترین معضل اجتماعی جامعه محسوب می‌شود.

 

در نهایت باید گفت حجاب مطالبه مردم خارگ و زنان عفیف این جزیره است جزیره ای که  315  شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده تا امروز دشمنان بدانند که این ملت از شهادت و خون دادن نمی‌ترسد و بر سر آرمان‌هایش است.

 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید