کد خبر : ۴,۷۳۳
۱ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۱۲
 دکتر حسین سهولی زاده با اشاره به فعالیت های بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:در حال حاضرکشور های همسایه مانند عراق، افغانستان و ارمنستان می توانند مکان مناسبی برای رشد بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی باشند همچنین در رشته های خاص مانند دریا نوردی، فضا نوردی و ... اگر دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در این زمینه ورود کند می تواند در بسیاری از کشور های دنیا به فعالیت بپردازد و در بحث بین الملل فعالیت های درخشان تری انجام دهد.
 
 
وی ادامه داد: در همین زمینه طی چند سال اخیر دکتر میرزاده زمینه مناسبی را برای رشد دانشگاه آزاد اسلامی در خارج از کشور فراهم کردند در حال حاضر نیز مسئولیت ریاست هیات امنای انجمن آسایهل نیز بر عهده وی است که باعث بیشتر شناخته شدن دانشگاه آزاد اسلامی و فعالیت های علمی و پژوهشی آن خواهد شد.
 
 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی جزیره خارگ گفت: همچنین تاثیر انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای انجمن آسایهل در داخل کشور نیز نمی توان نادیده گرفت زیرا از زمانی که افراد شاهد فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی هستند بالطبع از تاثیرات آن در حوزه اجتماعی در داخل کشور نیز بهره مند خواهد شد.
 
 
وی اضافه کرد: همان طور که می دانیم کشورهای حوزه خلیج فارس و کشور های عربی با مشکل کمبود نیروی انسانی و متخصص روبرو هستند و چه خوب است دانشگاه آزاد اسلامی در عمان، قطر و کویت و ... رشد کند و نیروهای انسانی متخصصی تعلیم و تربیت کند.
 
 
سهولی زاده تاکید کرد: در این زمینه ما ابتدای راه هستیم و باید پژوهش های خود را در این راستا افزایش دهیمدر این صورت می توان در این زمینه آینده بسیار روشنتری را برای دانشگاه آزاد اسلامی متصور شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید