کد خبر : ۴,۴۶۴
۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۱۰
نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: در حالی که صبح امروز از سرعت وزش باد شمال غربی کاسته شده است اما بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از عصر امروز مجددا سرعت وزش باد در سواحل افزایش می یابد.
 
 
وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود وزش باد شدید شمال غربی تا روز جمعه ادامه یابد و بر همین اساس از اواخر وقت امروز تا روز جمعه خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود.
 
 
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بر همین اساس توصیه می‌شود طی این مدت از ترددهای دریایی غیر ضروری بویژه تردد شناورهای کوچک خودداری شود.
 
 
وی از بروز پدیده گرد و غبار در استان خبر داد و بیان کرد: طی همین مدت به سبب وزش باد، ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.
 
 
شفیع‌خدایی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده جهت باد شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از فردا در مناطق شمالی و مرکزی استان با سرعت ۲۰ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.
 
 
وی افزود: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۱۲۰ تا ۲۱۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.
 
 
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت سه و هشت دقیقه، مد اول دریا ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۷ و ۱۶ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید