کد خبر : ۴,۴۶۲
۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۹
 محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: در راستای اشتغال پایدار نیاز به جذب سرمایه‌گذاری در جزیره خارگ  داریم که با استقرار دولت دوازدهم و به همت مدیران ارشد دولت این امر محقق خواهد شد.
 
وی افزود: در دولت یازدهم در جزیره مقاوم خارگ پروژه عمرانی فراوانی اجرا و به بهره‌برداری رسید که شاهد افزایش اعتبارات بخش ویژه خارگ در تمامی سرفصل‌های مهم بودجه‌ای به‌ویژه در بخش عمرانی بودیم و امیدواریم با نگاه ویژه دولت دوازدهم این اعتبارات اثربخش‌تر افزایش یابد.
 
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: خوشبختانه مدیران دستگاه‌های اجرایی در جزیره خارگ طبق قوانین و مقررات وظایف، اهداف اقدامات لازم را درسال گذشته انجام دادند و باعث تحقق اهداف دولت در جزیره خارگ شدند.
 
وی تصریح کرد: اهالی شریف خارگ شایسته دریافت خدمات بیشتر هستند و نگاه مدیران دولت هم نگاهی همسو برای افزایش خدمات به اهالی این جزیره زر خیر باشد.
 
رضایی با بیان اینکه برای اشتغال پایدار باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم افزود: خوشبختانه در حال حاضر در استان بوشهر بستر و شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری با نگاه دولت مهیا است و مطمئنا راه رهایی از مشکل بیکاری تقویت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید اشتغال است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید