کد خبر : ۴,۴۶۰
۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۷
عبدالکریم دانش‌آموز فرمانده سپاه ثارالله خارگ اظهار کرد: اهالی جزیره خارگ سراسر ایثار و مقاومت هستند؛ رزمندگان  خارگیدر دوران دفاع مقدسی حضوری گسترده در جبهه نبرد داشتند و در این راه جان خود را گذاشتند.
 
وی به حضور جوانان خارگی در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: رزمندگان خارگ نقش مهمی در آزادسازی خرمشهر داشتند و نباید این نقش را نادیده گرفت به دلیل اینکه از جبهه خارگ به خط مقدم جبهه اعزام شدند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ اضافه کرد: امنیت و آرامشی که امروز کشور دارد در پی مقاومت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع جانانه مقدس است.
 
وی تصریح کرد: جزیره خارگ به‌عنوان یکی از مهمترین و حساس‌ترین مراکز صنعتی کشور با حضور مقتدر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج، سپاه سرافراز از امنیت مثال زدنی برخوردار است.
 
دانش‌آموز  بیان کرد: روز سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه جاودان خواهد بود و صحنه ایثارگری‌ها و و فداکاری رزمندگان است.
 
وی یادآور شد: ایران اسلامی حماسه‌سازی رزمندگان دلیر اسلامی در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ را فراموش نخواهد کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید