کد خبر : ۴,۳۹۶
۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۲
 محمد نوروزی فرد مدیرعملیات عمومی و خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران بمناسبت عید سعید فطر پیامی صادر نمود ، متن این پیام به شرح ذیل می باشد .
 
عید سعید فطر عید فرخنده ای است که عاشقان حضرت دوست در بهار قرآن، خالصانه، آوای توحید و بندگی سرودند تا دل هایشان بهاری شود و خشنود از پاداش سی روزه صیام در عید مبارک فطر برات عمل از درگاه پروردگار گیرند و دریای بیکران رحمت لایزال الهی را سپاس گویند.
 
چه زیبا و غرور انگیز است، سی روز سبز خدا در چشمه زلال رمضان، خود را شست و شو دادن، قاصدک های نیایش را پرواز دادن و تبسم آسمانی شان را دیدن و در این پایان خوش که سپیده عید بزرگ فطر سر می زند تمام وجود خود را پیشانی کردن و برخاک آستان کبریایی اش ساییده ،پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند .
 
حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره ‏انسان است. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند.
 
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اهالی شریف و روزه دار جزیره خارگ در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمانان جهان الخصوص اهالی شریف و مقاوم جزیره خارگ از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را خواستارم .
 
با امید به فرداهای بهتر، فرصتی حیات بخش برای یافتن تدبیری نو و ساختن دنیایی تازه .
 
 
محمد نوروزی فرد
 
مدیر عملیات عمومی خارگ

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید