کد خبر : ۴,۲۴۱
۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۱۱
 محمدرضا دشتی زاده ، با اشاره به اینکه ورزشکاران کوهنورد جزیره خارگ از توانمندی و ظرفیت بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: کوهنوردان در طول سال با اعزام به استان‌ها به قله‌های مختلف صعود می‌کنند که در این زمینه دارای کارنامه درخشانی هستند.
 
 
وی با بیان اینکه ورزش کوهنوردی یکی از ورزش‌های منحصر به‌فرد است، گفت: این ورزش به شکل مسابقه نیست و افراد به صورت تیمی کار می‌کنند.
 
 
رئیس هیأت کوهنوردی جزیره خارگ، با بیان اینکه موفقیت هر یک از کوهنوردان موفقیت همه اعضای تیم است، از صعود کوهنوردان جزیره خارگ به مرتفع‌ترین قله استان زنجان خبر داد و خاطر نشان کرد: تیم کوهنوردی جزیره خار گ صعود موفقیت آمیزی به قله بلقیس به ارتفاع 3 هزار و 343 متری، مرتفع‌ترین قله استان زنجان به یاد و نام شهید والا مقام علیرضا ندیم زاده داشت.
 
 
دشتی زاده تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس تقویم برنامه‌های شهریورماه هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی جزیره خارگ این صعود موفقیت آمیز صورت گرفت.
 
 
وی بیان کرد: در این صعود، اصغر جمشیدی، مجید رضایی، علی نجفی، سیدمحسن موسوی نسب، سروش مؤمنی و بهنام معصومی‌پور شرکت کردند.
 
 
رئیس هیأت کوهنوردی جزیره خارگ، افزود: این هیأت به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جزیره خارگ و همچنین قدردانی از رشادت‌های آنان هر صعود خود را به نام یکی از شهدای والامقام ثبت می‌کنند و امید است که بتوانیم در این راه گوشه‌ای از وظیفه‌ای که بردوشمان است را ادا کنیم.
 
شایان ذکر است صعود بعدی این تیم به مرتفع‌ترین قله استان اصفهان با نام شاهان کوه و به یاد شهید نعیمه دریاچین خواهد بود که در ۲۴ شهریور ماه اتفاق خواهد افتاد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید