کد خبر : ۴۲,۱۹۶
۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۲۶
ساروخ ایرانی در آسیا خوش درخشید
خارگ نیوز: ساروخ ایرانی (موشک انداز) لقب وحید عرب زاده است که قطری ها به ملی پوش افتخار آفرین استان بوشهر و جزیره خارگ سالهاست نامیده اند
به گزارش خارگ نیوز، طاهره برزگر: وحید عرب زاده ورزشکار ٢٧ ساله ی اهل جزیره خارگ که در سال ۲۰۱۵ در کشور عمان بعنوان بهترین و فنی‌ترین بازیکن مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات آسیا انتخاب شد، با درخشیدن در فینال مسابقات هندبال ساحلی آسیا ، بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات جوانان برومند استان بوشهر افزود.
 
 
هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی مردان آسیا که از تاریخ 2 فروردین ماه 1401 و با حضور شش تیم ایران، هند، قطر، عمان، ویتنام و فیلیپین در تهران آغاز شده بود، روز گذشته به ایستگاه پایانی خود رسید. در آخرین روز این مسابقات تیم ملی هندبال ایران با حمایت هواداران و در حضور وزیر ورزش برابر قطر قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و با توجه به میانگین گل بهتر عنوان قهرمانی قاره کهن را نیز به خود اختصاص داد.
 
 
بازی با قطر که در 5 سال گذشته عنوان قهرمانی آسیا را داشت در اوج حساسیت دنبال گردید و در نهایت ایران موفق شد به سهمیه ی جام جهانی دست یابد و شیرینی این پیروزی در آغازین روزهای سال نو به کام مردم کشورمان نشست.قابل توجه است که سال ها قبل قطری ها در بازی با ایران لقب ساروخ ایرانی(موشک انداز) را به وحید عرب زاده داده بودند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید