کد خبر : ۴,۰۲۱
۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۵۶
مهدی باقری عصر یکشنبه در مراسم افتتاح اولین آکادمی ورزشی بخش خصوصی در خارگ اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی خارگ تلاش خوبی صورت گرفته و از مشارکت بخش خصوصی استفاده می‌کنیم.
 
 
وی با اشاره به رشد و شکوفایی بخش خصوصی در بخش ویژه خارگ اظهار کرد: فضای ورزشی خارگ هم اکنون با استانداردهای کشوری برابری می‌کند و اقدامات خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته است.
 
 
باقری افزود: به زودی یک جلسه با هیئت‌های ورزشی جزیره خارگ در راستای حمایت های مالی و معنوی توسط شورای شهر برگزار خواهد و با تمام توان در کنار بخش خصوصی به ویژه در حوزه ورزش خواهیم بود.
 
 
رئیس اداره ورزش و جوانان جزیره خارگ نیز اظهار داشت: این پروژه یک پروژه عام المنفعه است که برای اولین بار در کشور در جزیره خارگ راه‌اندازی شد.
 
 
سید محمد اسلامی افزود: اجرای این پروژه حدود ٣٠ ماه طول کشیده است و استانداردهای جهانی در این پروژه مهم در نظر گرفته شده است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین مجوز کلاس‌های درجه سه و دو برای این آکادمی اخذ شده است که امیدوار هستیم شاهد رشد و شکوفایی این رشته در خارگ باشیم.
 
 
مسئول اولین اکادمی تخصصی شطرنج در این پایان این مراسم اظهار کرد: این پروژه در مدت ٣٠ ماه و با اعتباری بیش از ٨٠ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در هفته وحدت در جزیره خارگ با حضور مسولین بخش ویژه خارگ افتتاح شد.
 
 
امید بشیری‌نیا افزود: این مجموعه دارای یک سالن آموزش با ظرفیت ۳۵ تا ۴٠ نفر و دو واحد خوابگاه مجزا با ظرفیت اسکان شش نفر برای برگزاری اردو و مسابقات و یک سالن کنفرانس با ظرفیت ١٢ نفر با تجهیزات کامل سمعی و بصری و همچنین یک سالن رو باز با ظرفیت ١٢ نفر را داراست که سعی مجموعه سرمایه‌گذاری رعایت استانداردهای جهانی این رشته بوده است.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید