کد خبر : ۳,۹۴۰
۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۰۵
عباس جمشیدی در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با حضور وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: موقعیت شهرستان بوشهر به لحاظ وجود نیروگاه اتمی و جزیره مقاوم خارگ موقعیتی استراتژیک و حساس است.


فرماندار شهرستان بوشهر تصریح کرد: جزیره مقاوم خارگ در طول جنگ بیش از دو هزار ۸۸۶ بار به تعداد روز‌های جنگ مورد اثابت دشمن واقع‌شده است و امروزه بیش از ۹۵ درصد صادرات نفت کشور از این پایانه انجام می‌گیرد بنابراین می‌بایست بیش از گذشته و نگاه ویژه‌ای به شهرستان بوشهر صورت گیرد.


جمشیدی بابیان اینکه شاهد حضور کاروان تدبیر و امید در استان بوشهر هستیم بیان کرد: وجود مردم شریف که همواره پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه بوده و در شرایط سخت پشتیبان و همراه نظام بوده‌اند و تقدیم دو هزار و ۲۰۰ شهید در استان بوشهر و نزدیک ۳۴۰ شهید در شهرستان بوشهر نشان از استقامت استان و شهرستان بوشهر بوده است.


فرماندار شهرستان بوشهر بابیان اینکه اعتقاد و اعتماد مردم به نظام از اصول خدشه‌ناپذیر مردم استان بوشهر بوده است اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان، اما استان و شهرستان بوشهر در حوزه‌های مختلف دارای مسائل و مشکلاتی نیز است که یکی از مشکلات استان بوشهر معضل آب است گرچه باید این نوید را به مردم داد که عملیات اجرایی آب‌شیرین‌کن ۶۵ هزار مترمکعبی بوشهر با حضور وزیر نیرو آغاز خواهد شد.


جمشیدی گفت: فاضلاب از دگر مشکلات شهرستان بوشهر است، اگرچه بحث فاضلاب بوشهر در حال اجراست، ولی در چغادک و عالیشهر دچار مشکل هستیم.


فرماندار شهرستان بوشهر بابیان اینکه بحث تردد به جزیره خارگ نیز یکی دیگر از مشکلات شهرستان بوشهر است بیان کرد: در حوزه بهداشت درمان اقداماتی صورتی گرفته که در چند دهه گذشته بی‌نظیر و کم‌نظیر بوده است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید