کد خبر : ۳۹,۳۴۵
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳
باند سوداگران مرگ با محموله ۱۲۰ کیلوگرمی در استان بوشهر متلاشی شد
خارگ نیوز: با کشف محموله مواد مخدر در جاسازی سبد گوجه فرنگی، باند سوداگران مرگ با محموله ۱۲۰ کیلوگرمی در عسلویه استان بوشهر متلاشی شد.
به گزارش خارگ نیوز، سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه این استان از امنیت مطلوبی برخوردار است اظهار داشت: مشارکت مردم استان بوشهر در  طرح‌ها و مأموریت‌های نیروی انتظامی ستودنی است.
 
فرمانده انتظامی بوشهر، برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی، موارد مخدر و قاچاقچیان را در اولویت برنامه‌ها دانست و تأکید کرد: در این راستا پلیس به‌صورت شبانه‌روزی اینگونه فعالیت‌ها را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد و با متخلفان برخورد قاطع می‌کند.
 
رئیس پلیس استان بوشهر از متلاشی شدن باند سوداگران مرگ در استان خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان عسلویه از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی با اشاره به شناسایی این قاچاقچی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی به‌صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد که مورد شناسایی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود : مأموران در ادامه تحقیقات و با زیر نظر گرفتن متهم متوجه شدند وی قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به وسیله یک دستگاه کامیون به یکی از استان‌های همجوار کشور منتقل و توزیع کند.
 
سردار سوسنی باتأکید بر اینکه مأموران در بازرسی از این کامیون 120 کیلوگرم تریاک که در سبد گوجه فرنگی جاسازی شده بود کشف کردند تصریح کرد: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و قضایی به دادسرا عسلویه معرفی شد.
 
رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر خاطر نشان کرد: بدون شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثر در برخورد با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید