کد خبر : ۳۸,۲۸۰
۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۰
حضرت زهرا (س) الگوی کامل برای همه آحاد جامعه است
خارگ نیوز: امام جمعه دیر با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در جهات مختلف الگوی ما باشد، بیان کرد: اگر آنچه را خدا می‌پسندد دنبال کنیم مشکلات مردم حل می‌شود.
به گزارش خارگ نیوز،حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: الگوها در سوق دادن جامعه به سمت ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها نقش اساسی دارند.
 
وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در جهات مختلف الگوی ما باشد، بیان کرد: اگر آنچه را خدا می‌پسندد دنبال کنیم مشکلات مردم حل می‌شود.
 
حسینی با گرامیداشت یاد شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، افزود: اگر وحدت و همدلی و همفکری این دو قشر آگاه و فرهیخته بیشتر شود می‌توانند در راه پیشرفت جامعه قدم بردارند.
 
وی با اشاره به رزمایش خود مراقبتی و خود حفاظتی. تاکید کرد: همه باید باور کنیم که دشمن داریم و هر روز به شکلی در می‌آید و شیوه دشمنی فرق می‌کند.
 
حسینی با بیان اینکه نفوذ در ادارات و ضربه زدن به تأسیسات از برنامه‌های دشمن است، بیان کرد: در ادارات هوشیاری و مراقبت و خود حفاظتی بیشتر شود.
 
وی یادآور شد: مدیران نقاط ضعف ادارات خود را شناسایی و برطرف کنند تا دشمن نتواند از این طریق نفوذ کند.
 
وی گفت: متأسفانه فرهنگ یزیدی سگ بازی در جامعه رواج یافته و آن را نشانه متمدن بودن می‌دانند.
 
 
مسئولان برای حل مشکلات مردم پیش قدم شوند
 
امام جمعه آبدان در این نشست گفت: ادارات قبل از اینکه مردم برای حل مشکلاتشان به آنها مراجعه کنند، سمت مردم بروند و منتظر مراجعه مردم نباشند.
 
حجت الاسلام محمود کارگر با اشاره به گلایه مندی مردم از عدم پاسخگویی ادارات به آنها، افزود: اگر جایی مشکلی وجود دارد باید با مردم در میان گذاشته شود.
 
وی با اشاره به مشکلات جاده‌های شهرستان، بیان کرد: در مسیر آبدان به دوراهک هر از گاهی شاهد وقوع تصادفات هستیم که باید این جاده تعریض و اصلاح شود.
 
امام جمعه آبدان اصلاح و پاکسازی پل‌های جاده میانی در بخش آبدان را ضروری دانست و عنوان کرد: ورودی آبدان از سمت دوراهک هم تعریض و اصلاح شود تا مشکلی برای رانندگان پیش نیاید.
 
رزمندگان و ایثارگران تکریم شوند
 
مشاور امور ایثارگران فرماندار شهرستان دیر گفت: رزمندگان اسلام جوانی و وجودشان را در دفاع از ما و امنیت کشور گذاشته‌اند و باید آنها را تکریم کنیم.
 
بهرام درویشی افزود: متأسفانه خانواده معظم شهدا که نگین انگشتر و ولی نعمت ما و به وجود آورنده امنیت کشور هستند را فراموش کرده‌ایم.
 
وی ادامه داد: خدمتی بهتر و با ارزش تر به بچه‌هایی که خاک جبهه خورده‌اند، نیست.
 
مشاور امور ایثارگران فرماندار شهرستان دیر عنوان کرد: بی محلی و بی توجهی به رزمندگان در ادارات را تحمل نمی‌کنیم البته خوشبختانه در ادارات دیر این گونه نیست.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر گفت: دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و دریایی در شهرستان دیر مستقر هستند.
 
عباس ریزیان افزود: امسال در کل شهرستان هزار و ۴۰۰ نفر در بحث مانور امداد و نجات آموزش داده‌ایم.
 
وی افزود: برنامه ریزی لازم برای برگزاری مانور عمومی در سطح شهرستان انجام شده است.
 
سرهنگ ایرج سلیمانی فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و اولین یادواره شهدای پاسدار در شهرستان برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید