کد خبر : ۳۷,۱۶۱
۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۳۶
فرماندار بوشهر: از ظرفیت های غنی مردمی استفاده شود
خارگ نیوز: فرماندار بوشهر گفت:ظرفیت‌های ویژه مردمی‌که از تمامی‌ابعاد مخصوصاً نیروی انسانی نعمتی برای ما می‌باشد کمال بهره برداری و استفاده را ببریم.
جعفر پورکبگانی رئیس شورای شهر بوشهر در دیدار با فرماندار بوشهر اظهار داشت:پرداختن به مسائل و معضلات مهم شهری و دوری جستن از  مسائل حاشیه ای، برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهرستان، پیگیری رفع مشکلات مهم و تأکید بر برنامه ریزی مدون  و تأکید خاص بر تعامل مؤثر و سازنده بین اعضای شورا ،مدیریت شهری بوشهر و فرماندار جدید شهرستان از دیگر نکات و موضوعاتی بود که از سوی اعضای شوراهای اسلامی‌شهر  در این دیدار مطرح شد.

در ادامه صالح رحیمی فرماندار بوشهر ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی‌ وشهردارشهر بوشهر افزود: نگاه جدید این فرمانداری به تمامی‌مسئولین و ادارات شهرستان و نیز اقشار مختلف نگاه تعاملی خواهد بود نه تقابلی.

فرماندار شهرستان بوشهر افزود : باید همگی تلاش کنیم  با همدلی و صمیمیت و بدور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات و مسائل شهرستان و پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف  در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم شریف شهرستان گام برداریم؛ هنر ما باید این باشد از از این ظرفیت‌های ویژه مردمی‌که از تمامی‌ابعاد مخصوصاً نیروی انسانی نعمتی برای ما می‌باشد کمال بهره برداری و استفاده را ببریم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید