کد خبر : ۳۳,۲۷۴
۲ شهریور ۱۴۰۰ ۰۶:۵۲
پیام تبریک بخشدار ویژه خارگ به مناسبت هفته دولت
خارگ نیوز: بخشدار ویژه خارگ گفت: هفته دولت ضمن اینکه فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدای گرانقدر است، زمانی مناسب نیز برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم می‌باشد.
به گزارش خارگ نیوز، ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ اطی پیامی، آغاز هفته دولت را تبریک گفت.
 
متن پیام ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور انسان‌های بزرگی است که مسئولیت را در خدمت بی منت و خلوص نیت به مردم و برای مردم در عمل معنا کرده اند. در این مسیر شهیدان والامقام رجایی و باهنر به حق تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم بوده‌اند.
 
از این رو هفته دولت ضمن اینکه فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدای گرانقدر است زمانی مناسب نیز برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم، تقویت همه جانبه وحدت و همدلی و نیز توسعه تاثیرگذار مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی دولت به شمار می‌رود.
 
و، اما اکنون که کشور و مردم از یک طرف با شدیدترین انواع تحریم‌های ظالمانه مواجه است و از طرفی با شیوع و همه گیری گسترده کرونا درگیر است می‌طلبد مسئولان در این شرایط سخت با همراهی بیشتر در کنار مردم باشند و خدمات مثبت نظام و دولت را به صورت واقع بینانه به مردم ارائه دهند و نقشه‌های شوم دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را نقش بر آب سازند.
 
به یقین با ایمان، امید و توکل به قدرت لایزال الهی و با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درونی ملت بزرگ ایران اسلامی از این شرایط سخت و دشوار نیز عبور خواهد کرد و باز راه اقتدار و سرافرازی را طی خواهد نمود.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند، از مجموعه تلاش‌ها و خدمات صادقانه و بی منت همه اعضای خانواده محترم دولت به خصوص مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی،  در استان جزیره راهبردی خارگ صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت همگان را مسئلت می‌نمایم.
 
ناصر ابراهیمی 
بخشدار ویژه خارگ

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید