کد خبر : ۳۲,۱۵۳
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۱۰
تاخت و تاز کرونا در جزیره/ترسی از بیماری وجود ندارد
خارگ نیوز: چند هفته‌ای است که موج پنجم کرونا در کشور شروع شده و استان بوشهر از جمله شهرهایی است که از همان روزهای اول قرمز شد و هرروز شاهد افزایش موارد ابتلاء و بستری شدگان در این استان هستیم که می‌توان این امر را ناشی از عادی انگاری‌ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم دانست.
به گزارش خارگ نیوز، چند هفته‌ای است که موج پنجم کرونا در کشور شروع شده و استان بوشهر از جمله شهرهایی است که از همان روزهای اول قرمز شد و هرروز شاهد افزایش موارد ابتلاء و بستری شدگان در این استان هستیم که می‌توان این امر را ناشی از عادی انگاری‌ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم دانست.
 
با وجود این همه هشدار در ارتباط با قرمز شدن استان، تجمعات به شکل‌های مختلف در استان ادامه دارد و از بین رفتن ترس و نگرانی نسبت به این بیماری سبب ایجاد موج پنجم و شیوع گسترده آن شده است.

 

در جزیره انگار دیگر ترسی از کرونا وجود ندارد،در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم به شدت کاهش یافته است.

 

باید توجه داشته باشیم که ما در جزیره ای زندگی می‌کنیم که از امکانات کافی در هیچ زمینه‌ای برخوردار نیست و ممکن است با ابتلای تعداد زیادی افراد، ظرفیت بیمارستان و امکانات آن کفاف پاسخگویی به بیماران را ندهد.

 

در این روزها در سطح خارگ شاهد هستیم که بسیاری دیگر موضوع مهم ماسک زدن را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار خارگ نیوز، نوع جدید ویروس کرونا بسیار خطرناک است و همه افراد خانواده را درگیر می‌کند،  از شهروندان صبور  و فهیم جزیره خارگ خواهش می‌کنیم که مراقب سلامتی خود و خانواده باشند و از تمامی افراد غیر ساکن هم درخواست داریم پروتکل های بهداشتی را بصورت جدی رعایت نمایند.

 

مدافعان سلامت هم این روزها خسته از حدود دو سال فعالیت و مبارزه مداوم با این ویروس هستند و در این شرایط برخی با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی زحمتی مضاعف بر دوش آنها می‌گذارند.

 

راه‌حل اصلی و فعلی باتوجه به آغاز واکسیناسیون عمومی در جزیره برای مبارزه با این بیماری تغییر رفتار اجتماعی مردم است،  باید سبک زندگی خود را عوض کرده و با رعایت فاصله اجتماعی حتی الامکان در تجمعات شرکت نکنیم تا با انجام واکسیناسیون کامل از دوران سخت این بیماری عبور کنیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید