کد خبر : ۳۰,۱۶۳
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۲۴
خارگ نیوز: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ساکنان شهرستان‌ تنگستان با ۷۸ درصد بیشترین مشارکت در انتخابات را به نام خود ثبت کردند.
به گزارش خارگ نیوز، رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ساکنان شهرستان‌ تنگستان با ۷۸ درصد بیشترین مشارکت در انتخابات را به نام خود ثبت کردند.
 
 به گزارش لیمر:  محمد تقی ایرانی افزود: کنگان هم با 42 درصد کمترین میزان مشارکت را در بین شهرستان های استان بوشهر داشته است.
 
وی گفت:  در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶۱هزار و ۲۶۹ نفر از واجدان شرایط در استان آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.
 
ایرانی افزود: در این دوره از انتخابات ۷۹۷ هزار و ۹۵۱ نفر از جمعیت استان واجد شرایط رای بودند که میزان مشارکت آنها ۵۷.۸ درصد اعلام شده‌است.
 
وی بیان کرد: از این شمار رای ماخوذه آیت الله سید ابراهیم رئیسی با کسب ۳۱۰ هزار و ۴۵۹ رای (۶۷.۳۳ درصد) کل آرای ریخته شده به صندوق ها را به خود اختصاص داد و اول شد.
 
ایرانی اضافه کرد: محسن رضایی میرقائد نیز با ۴۳هزار و ۰۶۹ رای (۹.۳۲ درصد)، عبدالناصر همتی ۳۲هزار و هشت رای (۶.۹۳ درصد) و امیر حسین قاضی زاده هاشمی نیز با کسب ۱۰ هزار و ۴۷۱ رای (۲.۲۷ درصد) آرای ماخوذه در ردیف های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
 
وی گفت: از مجموع آرای ماخوذه ۶۵ هزارو ۲۶۲ رای (۱۴.۱) باطله اعلام شده‌است.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید