کد خبر : ۲۸,۹۹۵
۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۵۷
محمدرضا دشتی زاده به عنوان عضو اصلی شورای خانه نخبگان علمی بسیج جزیره خارگ منصوب شد
خارگ نیوز:مدیر جهاد علمی، پژوهشی و فناوری ناحیه بسیج ثارالله خارگ گفت: راه اندازی خانه نخبگان علمی بسیج جزیره خارگ گامی نو در جهت استفاده متخصصین و نخبگان به جهت شناسایی موانع و چالش های مبتلابه خواهد بود.
به گزارش خارگ نیوز، امروز طی حکمی از جانب فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) خارگ محمد رضا دشتی زاده به عنوان عضو اصلی شورای خانه نخبگان علمی بسیج جزیره خارگ منصوب شد.

 

در این دیدار سرهنگ تمیمی سرهنگ تمیمی مدیر جهاد علمی، پژوهشی و فناوری ناحیه بسیج ثارالله(ع) ضمن اعطای این حکم تلاش برای تحقق اهداف ترسیم شده خانه نخبگان را که همانا شناسایی،هم اندیشی، ارائه راهکار های عملی به منظور رفع موانع و چالش های موجود را تاکید نمودند.
در ادامه بیان داشتند:بسیج به عنوان یک زیرساخت اجتماعی و تفکری والا در همه برهه ها حرفی برای گفتن و عملی برای نشاندن قدرت این تفکر دارد.
 
 
دشمنان و مخالفان از بسیج و این تفکر ارزشمند به عنوان یک مانع برای رسیدن به اهداف شوم خود واهمه دارند و همواره بسیج را مورد هجمه های ظالمانه خود قرار داده اند.
 
بسیج در واقع هدایتگر نظام به سوی تعالی است و این تفکر در زمان جنگ تحمیلی در جبهه جنگ سخت نظامی حضور داشت و اکنون در جبهه های نرم افزاری و علمی تاثیر بی بدیلی از خود نشان داده است.
 
در پایان محمدرضا دشتی زاده ضمن تقدیر از حسن نیت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) و مدیر جهاد علمی،پژوهشی و فناوری آن ناحیه راه اندازی خانه نخبگان را یک حرکت رو به جلو به منظور شناسایی متخصصین و  اهل فن در جزیره خارگ دانست و امیدوار شد گام های اینچنینی می‌تواند در روان سازی حل مسائل گوناگون با بهره گیری از توان علمی موجود به منظور ارائه راهکارهای عملی در آینده بتواند نقش آفرینی نماید.
جامعه ای که بتواند خود را به پویایی برساند می‌تواند در رشد خود موثر باشد
درادامه گفت: جوانان لایق و قابلی در جزیره خارگ وجود دارند که می‌توان با تلفیق علم و تجربه با همت والای خود راه های برون رفت از مسائل و مشکلات را ترسیم نمایند که امیدواریم تشکیل این خانه بتواند راه گشای موارد فراوانی باشد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید