کد خبر : ۲۸,۶۸۰
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۵۴
قطار تبلیغات انتخاباتی در جزیره خارگ روی ریل فضای مجازی
خارگ نیوز: اینک که بازار ثبت‌نام و اعتراض داوطلبان انتخابات شورای شهر به روز های آخر خود رسیده است، تبلیغات طرفداران آنان هم در بین اهالی جزیره و به وی‍ژه در فضای مجازی رونق گرفته است.
به گزارش خارگ نیوز، صبح که اینترنت گوشی موبایل‌ام را روشن کردم، با چند گروه واتس آپی جدید مواجه شدم. دیدم که نوشته" شما توسط فلان فرد به گروه حامیان فلان فرد اضافه شدید". البته چندان هم برایم عجیب نبود، چراکه چند روز قبل هم بدون اینکه خودم خبر داشته باشم، به گروه‌های طرفداران و تبلیغ برای داوطلبان انتخابات شورای شهر در واتساپ اضافه شده بودم.
 
یکی در اینستاگرام، با استوری کردن عکس داوطلب محبوب خود و عملکردش در گذشته، او را منجی و خدمتگزار مردم می‌داند، دیگری همین کار را به قصد تخریب و از روی طعنه انجام می‌دهد.
 
البته چون هنوز اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده(شوراها)، درز نکرده و رسما اعلام نشده است، فعلا جزییاتی از برنامه‌های ثبت‌نام کنندگان، آورده نشده و بیشتر بحث‌های کلی و مواردی مانند اخبار انتخابات در این گروه‌ها بازنشر می‌شود.
 
بهرحال شرایط طوری است که اغلب کاربران در فضای مجازی بنا به دلایل مختلف (ارتباط کاری یا قوم و خویشاوندی)، در بحث انتخابات شورای شهر جزیره ، از فرد یا افراد خاصی حمایت می‌کنند و حتی اگر هم علاقه‌ای به تبلیغ نداشته باشند، حداقل در گروه تلگرامی یا واتساپی که اضافه شده، می‌مانند تا غیرمستقیم به نوعی حمایت خود را از فرد مورد نظر اعلام کنند.

 

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد در کشور برگزار می‌شود.

 

 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید