کد خبر : ۲۵,۷۳۷
۲۰ تیر ۱۳۹۳ ۱۶:۴۶
شهردار خارگ گفت: حل مشکل ترافیک شهری خارگ، نیازمند بودجه کافی است.
احمد بارگاهی صبح امروز در جمع مدیران و مسئولان اجرایی خارگ، با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر خارگ اظهار کرد: در زمینه ترافیک شهری جزیره خارگ، که همواره یکی از موارد مورد بحث ما است، ساخت و سازهای شهری به حد اشباع رسیده است و این در حالی است که طراحی شهر، مربوط به 40 سال پیش است و مکانی برای گسترش معابر و یا ساخت پارکینگ و دیگر طرح‌های مناسب در این زمینه نیست.
 
وی اضافه کرد: ما به این مسئله در کمیته ترافیک شهرستان اشاره کردیم و امیدواریم در صورت امکان، در این ماه و یا هر زمان مناسب دیگری، کمیته ترافیک در جزیره خارگ در راستای حل معضلات ترافیکی شهر برگزار شود.
 
بارگاهی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های لازم برای حل ترافیک شهری، بیان کرد: در این زمینه تعاملات و مکاتبات لازم صورت گرفته است و امیدواریم از محل تملک اراضی یا از 2 درصد نفت و گاز و یا محلی دیگر، هدیه‌ای به مردم و شهرداری خارگ داده شود تا این معضل حل شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در این زمینه باید تشکری ویژه داشت از فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش خارگ که همکاری لازم را در این زمینه با شهرداری خارگ و مردم این جزیره داشتند و 3 هزار متر مربع را با توافقاتی که صورت گرفته است، به ما خواهند فروخت که بخشی از این اراضی به عنوان پارکینگ شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
شهردار خارگ تصریح کرد: تفاهم‌نامه اولیه با مبلغی در حدود 2 میلیارد تومان است که امیدواریم با عنایت فرماندار، مبلغی برای خریداری این اراضی و رفع مشکل ترافیک شهری اختصاص یابد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید