کد خبر : ۲۵,۷۳۰
۲۰ تیر ۱۳۹۳ ۱۶:۴۱
امام جمعه خارگ گفت: 109 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان بوشهر نیازمند کمک هستند.
 حجت‌الاسلام موسی کمالی صبح امروز در حضور خیّرین جزیره خارگ با بیان اینکه امروز جمع شدیم تا قبل از اینکه به دیگران سودی برسانیم، به خود کمک کنیم، با اشاره به روایتی اظهار داشت: حضرت محمد(ص) دستور دادند گوسفند ذبح شده‌ای را بین نیازمندان تقسیم کنند و یکی از همسران ایشان پس از تقسیم گفتند تنها یک تکه ران برای ما باقیمانده است و حضرت فرمودند نه، بلکه همه آنچه تقسیم شد برای ما باقیمانده است و تنها این یک تکه برای ما باقی نخواهد ماند، بنابراین کمک‌های این جلسه قطعاً در آخرت برای ما باقی خواهد ماند.
 
امام جمعه خارگ خاطرنشان‌ کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید که آیا جزای خوبی جز خوبی است؟ و این قاعده کلی جهان است که اگر انسان کار خوبی انجام دهد، به او نیز خوبی می‌شود و چه دیگران بدانند یا ندانند و چه ببینند و چه نبینند، این خوبی‌ها نزد خداوند ثبت می‌شود و قطعاً پاداشش به ما خواهد رسید.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر 7500 نفر به دلایل غیرعمد در زندان‌های بوشهر به سر می‌برند و البته دلایل مختلفی مثل ورشکستگی، تصادفات ناخواسته و عدم توانایی پرداخت مهریه و نفقه دارند و قطعاً وجدان ما قبول نخواهد کرد که آن‌ها و خانواده‌هایشان دچار مشکل شوند.
 
کمالی در پایان با بیان اینکه کمک‌ کردن در این ماه، چندین برابر برای انسان محاسبه می‌شود، متذکر شد: 109 زندانی غیرعمد در زندان‌های استان بوشهر نیازمند کمک هستند و دعای خیر خانواده این عزیزان، موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات شما خواهد شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید