کد خبر : ۲۵,۷۲۷
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۲۷
فرماندار بوشهر گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه جزیره خارگ، ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر، حل مشکلات این جزیره را اولویت کاری خود قرار دهند.
حسن ابراهیمی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر که با حضور امام جمعه خارگ و مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: هفته گذشته توفیق داشتیم در محضر آیت‌الله حسینی‌بوشهری سفری به جزیره خارگ داشته و مسائل و مشکلات این جزیره را با حضور مسئولان بررسی کنیم.
 
وی تاکید کرد: جزیره بخشی جداناپذیر از شهرستان بوشهر است که مردمی بزرگوار و سخت‌کوش در آن زندگی می‌کنند.
 
ابراهیمی تصریح کرد: نگاه ما این است که با تبعیت از نگاه دولت، خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم را محقق کنیم و در این مسیر نیازمند تعامل و همراهی تمام ادارات هستیم.
 
فرماندار بوشهر با اشاره به اهمیت جزیره خارگ ادامه داد: ادارات شهرستان بوشهر با اولویت به مسائل و مشکلات جزیره خارگ نگاه کرده و درصدد رفع مشکلات برآیند.
 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه جزیره خارگ، بخش عمده‌ای از پروژه‌های افتتاحی هفته دولت شهرستان بوشهر در جزیره خارگ است که با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اخیر دولت، گفت: دولت توفیقات خوبی در سطح ملی و بین‌المللی داشته و توانسته آرامش نسبی را در جامعه ایجاد کند و باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم.
 
فرماندار بوشهر افزود: البته حمایت‌های مقام معظم رهبری نیز بر توفیقاتی که دولت به‌دست آورده صحه می‌گذارد که ما نیز باید با تلاش و کوشش خود این توفیقات را حفظ کرده و بیشتر کنیم.
 
ابراهیمی گفت: اکنون فضای تعاملی خوبی در استان بوشهر حکمفرماست و این فضا برای تحقق مطالبات مردم بسیار مفید است.
 
وی بیان کرد: دولت اقدامات مهم و ارزنده‌ای در حوزه سلامت انجام داده و موجب رضایتمندی مردم در بخش سلامت شده است.
 
فرماندار بوشهر اضافه کرد: همچنین دولت در بخش کشاورزی ورود خوبی کرده و توجه ویژه به روستاها داشته ضمن اینکه نگاه دولت این است که تمام مردم و جناح‌ها در فضای ملی با هم همراه و همگان شوند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید