کد خبر : ۲۵,۷۲۲
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۲۱
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: اعتقاد ما بر این است که مشکل ایاب و ذهاب به عنوان اصلی‌ترین مشکل مردم خارگ باید حل شود.
 یکشنبه شب سیدپیروز موسوی در نشستی با مسئولان جزیره خارگ اظهار کرد: در زمینه اسناد مالکیت مردم خارگ، شرکت نفت هیچ‌گونه نظر منفی ندارد و حتی اگر بتواند، در پیگیری این مسئله به دوستان کمک خواهد کرد تا قدمی برای مردم برداشته شود اما مصوبه شورای عالی امنیت ملی از پیش تعیین شده و ما مجبور به رعایت قانون هستیم.
 
وی با اشاره به خدمات صورت گرفته از سوی پایانه‌ها به مردم خارگ، تصریح کرد: اعتقاد ما این است که این خدمات کافی نیست و این بنا به خلأهای قانونی است و اگر استمرار در اجرای این برنامه‌ها و در همه زمان‌ها داشته باشیم، بسیار خوب است اما باید مجوزهای قانونی آن گرفته شود.
 
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: در زمینه برنامه‌ریزی، خوشبختانه در حال حاضر برنامه پنج ساله نیازهای خارگ از ما خواسته شده است و در هفته گذشته نیز سه مرتبه با آقای جوادی ملاقات داشتم که پیگیر این برنامه بود و امیدواریم با ارائه یک برنامه بلندمدت، در اجرای این برنامه‌ها استمرار داشته باشیم و دیگر مجوزات هم صادر شود تا ما نیز به عنوان مسئولان اجرایی، نگران مجوزهای لازم برای ارائه خدمات نباشیم.
 
وی بیان داشت: به هر حال شرکت نفت نیز می‌داند که اگر قرار به اجرای پروژه‌هایی در شهرهایی باشد که بی‌توجه به مردم آن باشند، قطعاً آن پروژه با شکست مواجه می‌شود و من همیشه از حضور مردم در خارگ روحیه گرفته‌ام و در زمان جنگ تحمیلی نیز حضور مردم و دفاع آنها کاملاً مشخص بوده است.
 
موسوی عنوان کرد: در زمینه ایاب و ذهاب مردم، فرماندار محترم برای نخستین بار از توان بخش خصوصی در این زمینه استفاده کرد و ما نیز حمایت می‌کنیم و روزانه 200 بلیط را پیش‌خرید خواهیم کرد تا سرمایه‌گذار با خیالی آسوده وارد عمل شود و اگر کشتی خالی هم تردد کند، ما بلیط‌های آن را خریده باشیم.
 
وی اذعان کرد: اعتقاد ما بر این است که مشکل ایاب و ذهاب به عنوان اصلی‌ترین مشکل مردم باید حل شود و بخشی از هزینه‌ها را چه بهتر است که خود ما شرکت‌های نفتی تقبل کنیم تا فشاری از این لحاظ به مردم وارد نشود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید