کد خبر : ۲۵,۷۱۸
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۱۸
نیروهای مردمی خارگ برای مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند.
نیروهای مردمی امروز در پی افزایش حملات نیروهای صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه و همچنین کشتار مردم مظلوم عراق توسط نیروهای تکفیری داعش، با ارسال بیانه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس در خارگ، از آمادگی خود جهت مقابله با آن‌ها خبر داد.
 
در این بیانیه آمده است: در روزگاری که برخی به اسم اسلام و به بهانه پیاده‌سازی احکام اسلامی، سلاح به دست گرفته و پیکر دیگر مسلمانان را سلاخی می‌کنند و حاکمانی که خود را مسئول ام‌القرای جهان اسلام می‌دانند، نه تنها در برابر این همه کشتار سکوت اختیار کرده‌اند، که حتی از هر لحاظ آن‌ها را حمایت نیز می‌کنند، چه انتظاری می‌توان از صهیونیست‌های غاصب داشت که دست‌هایشان به خون مسلمانان آغشته است.
 
این بیانیه می‌افزاید: بلاشک حامیان اصلی این نیروهای خونخوار، نظیر آمریکا، انگلیس و برخی دیگر از کشورهای غربی، چشم به کشور اسلامی ایران دوخته‌اند تا نظاره‌گر واکنش این کشور، به عنوان یکی از محورهای جهان اسلام و تاثیرگذارترین کشور منطقه و اصلی‌ترین حامی عدالت‌خواهی در جهان باشند، و با توجه به آن، نقشه‌های شوم خود را طرح‌ریزی و پیاده کنند.
 
حال جوانان حزب‌اللهی خارگ، نظر به این همه بی‌عدالتی، سکوت را جایز ندانسته و هم‌صدا با برادران مسلمان خود در عراق و فلسطین، فریاد عدالتخواهی سر خواهند داد و آمادگی خود را برای مقابله با این نیروها، تا تحقق شعار آرمانی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، اعلام می‌دارند.
 
در این بیانیه آمده است: امید است با استعانت به درگاه خداوند بزرگ، و به یاری امام زمان (عج) و اتکا به فرامین مقام معظم رهبری، این پایانی باشد بر حکمرانی سلطه‌گران خونخواری همچون آمریکا و اسرائیل جنایتکار و حامیان آن‌ها، و با رهبری امام خامنه‌ای، آغاز راهی باشد برای تحقق عدالت جهانی، به امامت حضرت ولی عصر (عج).

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید