کد خبر : ۲۵,۴۱۶
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۴۳
امام جمعه خارگ: بزرگ‌مردان ما در دفاع مقدس با دست خالی و با سلاح ایمان و البته زیر سایه ولایت فقیه، مقابل آن‌ها ایستادند و خرمشهر را بازستادند.
مسئولان محلی و مردم جزیره خارگ و نیروهای نظامی و انتظامی، جمعه شب با حضور در گلزار شهدای گمنام و گلزار شهدای جزیره خارگ، علاوه بر عطر‌افشانی مزار شهدا، یاد و خاطره حماسه آزادسازی خرمشهر را گرامی ‌داشتند.
 
امام جمعه خارگ در این مراسم اظهار کرد: دشمنان به خاطر اینکه جلوی انقلاب و حرکت ارزش‌ها را بگیرند، با سیاست‌های مختلف که یکی از آ‌نها جنگی بود که 60 کشور دنیا پشت عراق ایستاده بودند، سعی در اجرای برنامه‌های شوم خود داشتند، اما بزرگ‌مردان ما با دست خالی و با سلاح ایمان و البته زیر سایه ولایت فقیه، مقابل آن‌ها ایستادند و پیروز شدند و خرمشهر را بازستادند.
 
حجت‌الاسلام موسی کمالی خاطرنشان کرد: وعده خداوند است که هر کس با خدا باشد، خدا با اوست و به همین دلیل امام خمینی (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد. ملت ایران خدا را دارند و از اسلام نابی حمایت می‌کنند که خداوند خواسته و لذا در هر عرصه‌ای که مردم همراه خدا باشند، مثل فتح خرمشهر، پیروز می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه امروز دشمن با نقشه تحریم وارد میدان شده است، افزود: دشمن خیال می‌کند این نقشه برای از بین بردن ارزش‌ها کافی است، اما این خیال باطلی است که در مقابل آن می‌ایستیم.
 
امام جمعه خارگ با اشاره به اینکه رهبر از ما حضور در دو جبهه اقتصاد و فرهنگ را در حال حاضر خواسته، عنوان کرد: باید اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم و چشمان ما به دست دشمنان نباشد، چراکه به گفته مقام معظم رهبری، آن‌ها هرگز به ما کمک نخواهند کرد و باید به جوانان توانمند بسیجی اعتماد کنیم. همانگونه که در دفاع مقدس این کار را کردیم و پیروز شدیم، امروز هم باید این راه را ادامه بدهیم.
 
وی با اشاره به اهمیت جبهه فرهنگی به عنوان یکی دیگر از جنبه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری، اذعان کرد: سبک زندگی ما باید اسلامی باشد و رفتار، اخلاق و عملکرد ما مثل شهدا باشد و این خواسته مقام معظم رهبری است و اگر این کار را انجام دهیم پیروزیم. امروز تهاجم فرهنگی و جنگ فرهنگی آغاز شده است و ما هم باید ولایت‌مدار باشیم و راه آنان را طی کنیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید