کد خبر : ۲۵,۴۰۹
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۳۸
محفل انس با قرآن در خارگ، با حضور قاریان و حافظان برتر کشور، به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و با پوشش رسانه‌ای شبکه‌های تلویزیونی کشور برگزار شد.
حجت‌الاسلام موسی کمالی پنج‌شنبه‌شب در این مراسم اظهار کرد: برپایی محفل انس با قرآن در روز ولادت امام زمان (عج) در این جزیره، توفیقی بوده که نصیب این مردم شده است و باید شاکر این موضوع بود.
 
امام جمعه خارگ تصریح کرد: همانطور که پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند، باید به قرآن و اهل‌بیت چنگ زد تا هدایت شویم و اگر می‌خواهیم اثر هدایتی قرآن در دل ما اثر کند، باید اهل بیت را هم در کنار آن داشته باشیم و بحمدالله ما امروز هردوی این‌ها را در کنار هم داریم.
 
وی افزود: شرط اینکه قرآن دل ما را نورانی کند این است که همراه امام زمان (عج) باشیم و امام زمان خود را با معرفت خویش بشناسیم و زندگی را بر اساس آنچه قرآن می‌خواهد بنا کنیم.
 
کمالی عنوان کرد: باید سعی کنیم زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنیم و به درک و عقلی برسیم که فرمانبردار باشیم و ظلم و ستم همیشه هست و خواهد بود و سوریه و عراق گواهی بر این امر هستند و باید در برابر آن ایستاد و امام زمان (عج) نیز این را می‌خواهد.
 
وی اشاره داشت: عقل و فهم ما زمانی بالا خواهد رفت که با قرآن مانوس شویم، دلمان نورانی شود و بینش قرآنی در دل ما نفوذ کند و از تمام قاریان و حافظان برتری که به جزیره‌ای آمدند که مشهد شهیدان است و همچنین کسانی که زمینه برگزاری این محفل را فراهم کردند، تشکر می‌کنیم.
 
لازم به ذکر است که این مراسم به همت مدیریت عملیات عمومی خارگ و ناوتیپ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه خارگ و با شرکت قاریان برتر کشوری همچون استاد احمد ابوالقاسمی استاد و قاری ممتاز بین‌المللی، مهدی عادلی نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن، علی فیضی حافظ نوجوان و برتر کشور و مجری‌گری محمدهادی صلح‌جو، مجری برنامه‌های قرآنی شبکه یک و شبکه قرآن و پوشش تلویزیونی شبکه قرآن برگزار شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید