کد خبر : ۲۵,۴۰۱
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۳۳
جشن پایان تحصیلی پیش‌دبستانی‌های خارگ، با حضور کودکان و والدین آن‌ها در سینما تربیت خارگ برگزار شد.
 در این جشن که ظهر امروز به همت مدارس پیش‌دبستانی خارگ با همکاری اداره آموزش و پرورش خارگ برگزار شد، کودکان پیش‌دبستانی مدارس خارگ، پس از یک سال تحصیلی در کنار هم بودن، آخرین روز سال تحصیلی خود را جشن گرفتند.
 
مدیر پیش دبستانی مکتب القرآن امام حسین (ع)، در جمع این کودکان و والدین آن‌ها اظهار کرد: این کودکان در یک سال تحصیلی تلاش کردند تا پیش نیازهای ممکن برای تحصیل در دبستان را فرا بگیرند و بسیاری از آن‌ها، فراتر از حد لازم، در زمینه‌های قرآنی، کارهای خلاقانه و آموزش زبان خارجه، آموزش دیده‌اند که قطعاً این آموخته‌ها را در زندگی خود پیاده خواهند کرد.
 
رقیه کوپالی عنوان کرد: اینکه این کودکان تا چه حد در آموختن آموزه‌های تحصیلی موفق بوده‌اند، شاید علاوه بر معلمان و مدرسه، نیمی هم متوجه خانواده‌ها بوده است که قطعاً در این زمینه اگر همیاری و همکاری والدین نبود، ما موفق به این امر نبودیم و امیدواریم از این پس نیز در کنار این کودکان، برای آموختن بیشتر در کنار آن‌ها تلاش کنید.
 
در این مراسم که علاوه بر معلمان و کودکان، والدین نیز حضور یافته بودند، کودکان به اجرای برنامه‌هایی از قبیل سرود، تواشیح، اجرای دکلمه، تقدیر از معلمان، نمایش اقوام ایرانی و اجرای مسابقات شاد پرداختند و در پایان این مراسم به هر کدام از آنان لوح یادبود، آلبوم‌های عکس یادگاری و جوایزی اهدا شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید