کد خبر : ۲۵,۳۹۷
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۲۲
جشن الفبای کلاس اولی‌های خارگ با حضور مسئولان و والدین آن‌ها برگزار شد.
جشن الفبای کلاس اولی‌ها ظهر امروز با حضور مسئولان و والدین دانش‌آموزان در مدارس خارگ، همراه با برنامه‌های متنوعی همچون سرود سپاس پایه اول، تواشیح، نمایش حروف الفبا، مسابقات متنوع، تقدیر از دانش‌آموزان و اهدای جوایزی مبنی بر تلاش یکساله آن‌ها در فراگیری الفبا و دیگر اطلاعات پایه‌ای برگزار شد.
 
مدیر دبستان غیر انتفاعی و قرآنی رستگاران، در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: در آسمان زندگی هر انسانی، کلاس اول ابتدایی مانند خورشیدی است که همیشه می‌درخشد چراکه در این سال الفبای دوست داشتن را یاد می‌گیرد و با قلم آشنا می‌شود و ما نیز به همین مناسبت جشنی با حضور دانش‌آموزان و اولیاء ترتیب دادیم.
 
مرضیه کوهکن هدف از برگزاری جشن الفبا را ایجاد اشتیاق برای فراگیری علم عنوان کرد و گفت: هر ساله مدارس به‌ دلیل کسب مهارت خواندن و نوشتن برای دانش‌آموزان جشن الفبا برگزار می‌كنند که هدف از برگزاری این جشن‌ها تبریک گفتن به دانش‎آموزان و و آموزگاران پایه اول است که با سختی و تلاش به این مهم نائل آمدند.
 
وی تصریح کرد: در این جشن که با هدف تقویت روحیه‌‌ قدر‌شناسی از معلمان و فراگیری توانایی خواندن و نوشتن، قرائت قرآن و دیگر کتب دینی برای دانش‌آموزان کلاس اول برگزار شد برنامه‌های متنوع و مفرحی با همکاری دانش‌آموزان اجرا شد.
 
وی خاطرنشان کرد: این جشن می‌تواند ذهنیت خوبی در دانش‌آموز کلاس اولی نسبت به فراگیری علم و دانش ایجاد کند و همین زمینه را برای پیشرفت بیشتر دانش‎آموز فراهم می‌سازد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید