کد خبر : ۲۵,۳۸۶
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۰۸
امام جمعه خارگ، جهت‌دهی به جوانان برای مقابله با ناتوی فرهنگی را یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی در سال جدید عنوان کرد.
 حجت‌الاسلام موسی کمالی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش خارگ با اشاره به شعار سال جدید اظهار کرد: ما باید سعی کنیم در مسیر فرهنگ حرکتی جهادی داشته باشیم و بدون توقع مزد، تقدیر و یا تشکر کار کنیم.
 
وی افزود: در بحث ناتوی فرهنگی دشمن روی قشر جوان ما با اینترنت و ماهواره، برای سال‌های آتی برنامه‌ریزی کرده، ما نمی‌توانیم این‌ها را از دسترس کودکان و جوانان خارج کنیم بلکه باید سعی کنیم آن‌ها را نسبت به مسائل آگاه کنیم.
 
امام جمعه خارگ بیان کرد: ما باید در قبال کارمان تعهد داشته باشیم. به هر حال ما عهده‌دار کار فرهنگی در جامعه هستیم و باید با عزم ملی و مدیریت جهادی گوشه‌ای از کار را بگیریم.
 
وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم اذعان کرد: باید سعی شود تجلیلی خوب و در خور شان معلمان خارگ صورت بگیرد چراکه معلمان ما از بسیاری چیزها محروم هستند و محرومیت‌هایی دارند، در حالی که همین افراد می‌توانستند در شهرهای دیگری باشند و به راحتی زندگی کنند و در رفاه بهتری باشند و می‌بینیم که در روزهای اخیر هم که مشکل تردد گریبان‌گیر همه شده است و شاید بسیاری از معلمان هنوز نتوانسته‌اند خود را به خارگ برسانند و لذا باید تقدیری ویژه از زحمات آنان صورت بگیرد.
 
کمالی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در آموزش و پرورش خارگ بیان کرد: پیشرفت و ارتقای علمی در سال‌های اخیر، مدیون تلاش رئیس آموزش و پرورش خارگ، معاونین و دیگر کارمندان آن است.
 
وی تصریح کرد: در زمینه ساخت و ساز خارگ از شهرهای دیگر بسیار عقب است و حتی در دورترین نقاط استان شاهد احداث مدارسی جدید هستیم اما در خارگ هیچ اقدامی صورت نگرفته است و به نظر بنده اگر مدرسه شهید مطهری قبل از حادثه‌ای خود آن را با ایمنی بالاتری تخریب کنیم بهتر است و در راستای ساخت آن رایزنی خواهیم کرد.
 
امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: پیشنهاد بنده این است که رئیس آموزش و پرورش خارگ به همراه بخشدار که رئیس شورای آموزش و پرورش است و رئیس شورای شهر، نشستی با هیئت مدیره پایانه‌های نفتی داشته باشند تا علاوه بر مطرح کردن مشکلات، بتوانند در راستای حل آن‌ها به توافق برسند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید