کد خبر : ۲۵,۳۸۲
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۰۶
مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ از ارائه امکانات رفاهی ورزشی به فرهنگیان خارگ خبر داد.
 مجید ستایشی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خارگ اظهار کرد: ما نیز خود را همفکر با مجموعه شهری می‌بینیم و دغدغه‌های آن ‌ها دغدغه ما نیز بوده است و همواره از برنامه‌های خدماتی به آن‌ها استقبال کرده‌ایم و در زمینه آموزش و پرورش نیز که دیگر فرزندان خود ما در آن تحصیل می‌کنند و از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
وی افزود: در زمینه ساخت و نوسازی مدارس، شرکت نفت قوانینی را مصوب کرده است که بر اساس آن تنها می‌تواند مدارسی را مورد نوسازی و ساخت قرار دهد که ملکی خود نفت باشند و باقی مدارس را نمی‌توانیم اقدامی در موردشان انجام دهیم.
 
مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: ما سه مدرسه را در عمران مناطق نفت‌خیز مطرح کردیم تا لااقل یکی از آن‌ها در اسرع وقت مورد بازسازی قرار گیرد و اقدامات لازم در مورد آن انجام گیرد اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است و جوابی به ما داده نشده است.
 
وی عنوان کرد: در رابطه با مدرسه شهدا نیز قرار بر آن بود ما در دو فاز آن را مورد بازسازی قرار دهیم که در حال حاضر بنا به مشکلاتی که وجود داشته است، این امر متوقف شده است و در رابطه با تعمیر منازل 28 دستگاه نیز ما این امر را در دستور کار خود قرار داده‌ایم اما با توجه به ضعیف بودن پیمانکار متوقف شد و مجدداً در حال پیگیری هستیم.
 
ستایشی اذعان کرد: در زمینه اختصاص و افزایش خدمات رفاهی به فرهنگیان نیز نامه‌نگاری‌هایی برای استفاده از خدمات رفاهی، ورزشی، پلاژ و دیگر امکانات انجام خواهیم داد و پیگیر آن خواهیم بود.
 
وی بیان داشت: برای بازسازی مدرسه سمیه نیز تا الآن در مرحله ارزیابی پیمانکار هستیم و برای بازسازی آن در اسرع وقت اقدام خواهیم کرد و برای هفته معلم نیز تصمیماتی اتخاذ خواهیم کرد و هدایایی برای معلمان در نظر گرفته‌ایم که به آنان اهدا می‌شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید