کد خبر : ۲۵,۳۸۰
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۰۴
بخشدار ویژه خارگ گفت: تصمیم ساخت نخستین کتابخانه دیجیتال استان در جزیره خارگ، نشان از توجه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به این جزیره دارد.
علی قاسمی صبح امروز در دیدار با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت: امیدوارم پیگیری و حل مشکلات فرهنگی در این سال، به ویژه در این جزیره که دشمن توجه خاصی بدان دارد، بتواند به گسترش فرهنگ و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری کمک کند.
 
وی با اشاره به رفع مشکلات تامین زمین برای ساخت کتابخانه عمومی خارگ افزود: مطمئنم مدیرکل شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز با نگاهی مثبتی که به فرهنگ دارند، در زمینه واگذاری زمین برای ساخت کتابخانه اقدام خواهند کرد و ما قول پیگیری و حل این مشکل را خواهیم داد. امیدوارم با حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بتوانیم یک کتابخانه در خور شان مردم این جزیره احداث کنیم.
 
بخشدار ویژه خارگ عنوان کرد: از اینکه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تصمیم دارند نخستین کتابخانه دیجیتال استان را در این جزیره راه‌اندازی کنند کمال تقدیر را دارم و با توجه به اینکه جزیره خارگ در همسایگی کشورهای حوزه خلیج فارس قرار گرفته و می‌تواند سهم بسزایی در انتقال فرهنگ اصیل ایران اسلامی داشته باشد، لزوم این امر دیده می‌شود.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: امیدوارم در راستای حل مشکلات فرهنگی و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این زمینه، بخشی از بودجه‌های استانی به این جزیره تعلق گیرد تا بتوانیم برنامه‌های مثبتی را اجرا کنیم.
 
قاسمی با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته متذکر شد: در زمینه فرهنگی، بسترسازی مناسبی توسط اداره آموزش و پرورش خارگ و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ صورت گرفته است و نمود آن در کسب رتبه‌های برتری بوده که جزیره خارگ در سطح استانی و کشوری کسب کرده و این‌ها به واسطه حضور امام جمعه و پیگیری‌های مستمر ایشان در بحث فرهنگ بوده است که به حق یکی از نمونه‌های بارز فرهنگی این جزیره است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید