کد خبر : ۲۵,۳۷۵
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۰۱
مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ از آمادگی برای ایجاد یک ایستگاه مطالعه در فرودگاه خارگ خبر داد.
 مجید ستایشی ظهر امروز در نشستی فرهنگی با حضور مسئولان جزیره خارگ اظهار کرد: با اینکه در دور سوم ریاست جمهوری، ساخت کتابخانه در خارگ مصوب شد و به هیئت دولت رفت، اما ابلاغیه رسمی آن را مشاهده نکردم و اگر در این زمینه ابلاغیه رسمی وجود دارد، دوستان فرهنگی آن را به ما تقدیم کنند تا از طریق معاونت عمرانی استانداری آن را پیگیری کنیم.
 
وی افزود: این ابلاغیه در صورت موجود بودن باید از طریق استانداری به شرکت نفت ارجاع داده شود و بودجه آن تعیین و اجرای آن به ما ابلاغ شود که پس از تعیین زمین، در زمینه احداث آن اقدام خواهد شد، اما تاکنون در مورد هیچکدام از سه مصوبه دور سوم سفر ریاست جمهوری، اقدامی از سوی معاونت عمرانی استانداری صورت نگرفته است.
 
مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: در زمینه تامین زمین برای ساخت کتابخانه، پیشنهاد من این است که با توجه به اینکه کتابخانه‌ای در حوزه شرکتی وجود دارد، در حوزه شهری و در دل خود شهر، برای دسترسی بهتر مردم انتخاب شود كه قطعاً بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به لزوم ایجاد کتابخانه‌های دیجیتال عنوان کرد: با توجه به اینکه امروزه ابزار دیجیتالی به سهولت در دسترس مردم به ویژه جوانان قرار گرفته است، توسعه کتابخانه‌های دیجیتالی قطعاً جواب خواهد داد و باید سعی کنیم جوانان خود را به این سمت و سو سوق دهیم.
 
ستایشی خاطرنشان کرد: در زمینه تبلیغات فرهنگی، کتاب یکی از بهترین موارد است و در زمینه اهدای کتاب نیز ما سالیانه تا آنجا که در توانمان باشد در این امر خواهیم کوشید و در سال 92 دو هزار جلد کتاب در زمینه تفکر کودکانه در زمینه بازیافت و تفکیک زباله در راستای فرهنگ‌سازی آن در جامعه به کودکان خارگ اهدا کردیم.
 
وی با اشاره به برنامه‌های آتی عملیات عمومی خارگ در این زمینه بیان داشت: به چهار هزار نفر از کارکنان خود بن کتاب اختصاص داده‌ایم که در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته است با ناشران کتاب، که نمایشگاهی با بیش از 70 درصد تخفیف در خارگ برپا کنند که 30 درصد تخفیف از سوی خود انتشارات و پرداخت مابقی آن از طرف خود ما انجام خواهد گرفت.
 
مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ اذعان کرد: لزوم ایجاد ایستگاه مطالعه در فرودگاه و اسکله مسافربری مروارید دیده می‌شود و در فرودگاه ما هزینه احداث آن را تقبل خواهیم کرد و در پایانه مروارید نیز آمادگی این را خواهیم داشت تا با همکاری شورای اسلامی شهر خارگ، آن را دایر کنیم و همچنین در زمینه توسعه کارهای فرهنگی، چند هزار کتاب دیجیتال نیز خریداری کرده‌ایم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید