کد خبر : ۲۵,۳۷۳
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۰۰
نماینده مردم بوشهر، گناوه و خارگ اظهار کرد: با گذشت 3 دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی در تامین نیازهای این جزیره مانده‌ایم و شاید دلیلش این باشد که نقشه راه نداریم که بدانیم که چه خدماتی باید به مردم بدهیم و در حال حاضر کجا هستیم.
جمیری ظهر امروز در دیدار با مسئولان جزیره خارگ اظهار کرد: ما مردمی بی‌نظیر و مردمی بی‌بدیل داریم و گاهاً ما مسئولان هستیم که نمی‌توانیم نافع باشیم و در آینده قطعاً از ما سئوال خواهد شد.
 
وی افزود: جزیره خارگ مملکت ما را تامین می‌کند اما با گذشت 3 دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی، در تامین نیازهای این جزیره مانده‌ایم و شاید دلیلش این باشد که نقشه راه نداریم که بدانیم که چه خدماتی باید به مردم بدهیم و در حال حاضر کجا هستیم.
 
جمیری تصریح کرد: ما باید مشخص کنیم که اعتبار خدمات باید از کجا تامین شود، ظرفیت‌ها شناسایی شود و ببینیم مشکل از چه طریقی بهتر حل خواهد شد و این به ما اعلام شود تا ما اقدام کنیم و باید با کمک هم بتوانیم مجوزات لازم را اخذ کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: نفت نیز خارگ را مانند سایر شهرها می‌بیند و نیازمند طراحی مناسب در این جزیره است تا امور انجام شود و هر ارگان مشکلات حوزه مدیریتی خود را مرتفع کند و با برگزاری این نشست‌ها که تنها کلیات مطرح می‌شوند قطعاً مشکلات حل نخواهد شد و نیازمند پیگیری است و افراد دخیل در این طرح‌ها باید مشخص شوند و راه حل‌های موجود نیز شناسایی شود و به تفکیک حوزه‌های استانی و کشوری مطرح شوند.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و خارگ در مجلس شورای اسلامی افزود: ما نیز برطرف کردن مشکلات مردم را وظیفه خود می‌دانیم و اگر این روند اتفاق بیافتد، قطعاً پیشرفت امور را شاهد خواهیم بود و هر مشکلی، پیگیری‌هایی جدی می‌طلبد قطعاً با چند نامه رفع نخواهد شد و باید مشکلات اولویت‌بندی شوند و نقطه آغاز و پایان آن‌ها تعیین شود و ما نیز به مسئولان امر در پیگیری مشکلات کمک خواهیم کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید