کد خبر : ۲۵,۳۶۹
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۲:۵۸
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نباید شهدا، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آنها را فراموش کرد و باید برای ماندگاری نام و یاد آن‌ها همه تلاش خود را انجام دهیم.
حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه راهیان نور در خارگ با تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار کرد: تنها راهی که می‌توانیم در قبال شهدا ادای دین کنیم، نشان دادن راه آنان و بیان رشادت‌های آنها به جوانان امروز است.
 
وی با تمجید از برپاکنندگان این نمایشگاه و فعالان این عرصه به بررسی تصاویری از دوران دفاع مقدس و مقاومت جزیره خارگ در برابر رژیم بعثی پرداخت و عنوان کرد: نباید شهدا، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آنها را فراموش کرد و باید برای ماندگاری نام و یاد آن‌ها همه تلاش خود را انجام دهیم.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پس از شنیدن خاطراتی از مقاومت مردم جزیره خارگ در برابر حملات سهمگین جنگنده‌های عراقی که با رشادت‌های رزمندگان حاضر در جزیره و همچنین نظامیان نیروی دریایی ارتش همراه بود و به واسطه آن از قطع صادرات نفت جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: این کار مثبت و تأثیرگذاری است که عملیات‌های انجام شده توسط نیروی دریایی ارتش به صورت مستند ارائه و اسناد آن به بازدیدکنندگان نشان داده می‌شود و جای تقدیر دارد.
 
لازم به ذکر است که جزیره خارگ، در هشت سال دفاع مقدس، با توجه به اینکه شاهرگ صادرات نفت ایران محسوب و بیش از 95 درصد نفت ایران از این منطقه صادر می‌شد، به کرار و به تعداد روزهای جنگ، یعنی بیش از 2800 بار مورد حملات هوایی دشمن قرار گرفت و با رشادت‌های رزمندگان و مقاومت مردم، صادرات نفت ایران، حتی برای یک روز نیز قطع نشد.
 
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مناطق جنگی خارگ، از نمایشگاه راهیان نور در خارگ بازدید کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید