کد خبر : ۲۵,۳۱۲
۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۹:۵۹
فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر گفت: بیش از 7 هزار زائر از مناطق جنگی خارگ بازدید خواهند کرد.
 علی رزمجو، پنجشنبه شب در جمع مسئولان خارگ اظهار کرد: جبهه اقتصادی کشور به خارگ گره خورده است و در دوران دفاع مقدس نیز مقاومت‌های این مردم و صنعتگران نفت به ما کمک‌های بسیاری کرد و این دستاوردها، مقاومت‌ها باید به کل کشور انتقال داده شود.
 
وی عنوان کرد: مقاومت خارگ به واسطه دفاع همه جانبه مردم یک الگو بوده است و قصد ما این است که این الگو به تمام نقاط کشور انتقال داده شود و ما باید از طریق راهیان نور این فرهنگ و مقاومت مردم در این 35 سال و پایداری آن‌ها را منتقل کنیم.
 
رزمجو خاطر نشان کرد: در سال گذشته شور و نشاط همه شما باعث شد تا با توجه به خساراتی که بیمارستان صحرایی در اثر سیل دیده بود در فرصتی اندک، سریعاً مورد بازسازی قرار گیرد و در حداقل زمان، حداکثر کار را انجام دادید و انتظار ما این است امسال با توجه به زمان باقی مانده، این حرکت ادامه پیدا کند.
 
وی افزود: در سال گذشته از 8 استان کشور و از اقشار مختلف از این جزیره بازدید به عمل آوردند و بیش از 7 هزار زائر از مناطق جنگی و نمایشگاه‌های موجود در آن دیدن کردند و امسال نیز انتظار حضور همین تعداد زائر را در خارگ خواهیم داشت.
 
رزمجو تصریح کرد: یکی از اسلحه‌هایی که بر توان بازدارندگی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان افزوده حرکت‌های مردمی بوده است و راهیان نور نیز یکی از همین حرکت‌هاست و اگرچه دشمن آمار سلاح‌های ما را دارد اما هیچگاه نمی‌تواند حضور مردم و آمار آنان را پیش بینی کند و اثرات این حرکت نامرئی است و انقلاب ما را بیمه کرده و راهیان نور دریایی نیز در همین راستا 4 سال است که در خارگ آغاز شده است و وظیفه ماست که رشادت‌ها و مقاومت‌های این مردم و شهیدان خارگ را به سایر مردم انتقال دهیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید