کد خبر : ۲۵,۱۷۵
۱۵ آبان ۱۳۹۱ ۱۵:۴۱
فرمانده بسیج سپاه ثارالله خارگ گفت: عاشورا، هویت بسیج است و بسیج خود را پیرو ولایت و حافظ دستاوردهای نظام می‌داند و در این راه از وظایفی که به آن محول شده است فروگذار نخواهد کرد.
نادر تعاون‌کردار امشب در نشست فرماندهان بسیج پایگاه‌های جزیره خارگ که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود، اظهار داشت: امام خمینی (ره) انتظاری که از بسیج و نیروهای آن داشتند، آمادگی و حضور دائمی آنان در صحنه بود و آن را پشتوانه اصلی نظام یاد کرده بودند.
 
وی خاطرنشان کرد:  امام خمینی (ره) با وجود نیروهای نظامی همچون سپاه و ارتش، دستور تشکیل بسیج مردمی را دادند، چراکه هدف اصلی آن مشارکت‌های مردمی و مردمی کردن نظام بود.
 
فرمانده بسیج سپاه ثارالله خارگ تصریح کرد: یکی از اهداف مهم بسیج، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و این یکی از تفکرات بزرگ امام راحل بود و امروزه اگر بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته، به واسطه اندیشه‌های بزرگ ایشان است.
 
تعاون‌کردار اذعان داشت: امروزه خوشبختانه بسیجی بودن به عنوان یک ارزش معنوی برای افراد تلقی می‌شود و این نشان از عزت و بزرگی این نهاد مردمی ست.
 
وی، بسیج را برخاسته از مکتب امام حسین (ع) دانست و متذکر شد: عاشورا، هویت بسیج است و بسیج خود را پیرو ولایت و حافظ دستاوردهای نظام می‌داند و در این راه از وظایفی که به آن محول شده است فروگذار نخواهد کرد.
 
فرمانده بسیج سپاه ثارالله خارگ در پایان عنوان داشت: پرچم بسیج همیشه پس از پرچم مقدس جمهوری اسلامی به اهتزاز درخواهد آمد و ما به عنوان نیروهای بسیجی، تمام تلاش خود را برای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام خواهیم داد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید