کد خبر : ۲۵,۱۴۶
۱۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۴:۴۳
فرمانده نیروی انتظامی خارک از دستگیری یکی زندانی فراری در این جزیره خبر داد.
ایوب مبارکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارک اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی خارک در یک عملیات غافلگیرانه یک زندانی فراری را در جزیره خارک دستگیر و برای اجرای عدالت تحویل دستگاه قضایی کردند.
 
وی با بیان اینکه این مجرم پیش از این بارها به جرم حمل و توزیع مواد مخدر بازداشت شده بود، تصریح کرد: وی که یکی از توزیع‌کنندگان عمده مواد مخدر به شمار می‌رفت که پس از چند بار دستگیری و تفهیم اتهام مجدداً فرار کرده بود، بار دیگر به چنگ قانون افتاد.
 
فرمانده انتظامی خارک خاطرنشان کرد: در ماه گذشته نیز دو تن از عوامل توزیع‌کننده مواد مخدر شناسایی و پس از طی عملیاتی، دستگیر و مقداری ماده مخدر هروئین از آنان کشف و ضبط شد.
 
وی افزود: با توجه به شرایط خاص جزیره خارک و کنترل ویژه نیروی دریابانی و مرزبانی در ورود و خروج کالا، ما نیز همواره تلاش می‌کنیم تا با دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر، این مسئله را در خارگ ریشه‌کن کنیم.
 
مبارکی با تسلیت ماه محرم تاکید کرد: نیروی انتظامی خارک آمادگی کامل خود را برای حفظ امنیت مراسمات مذهبی به هیئت‌ها و مساجد اعلام می‌کند و علاوه بر آن پلیس 110 نیز آماده هرگونه همکاری با شهروندان عزیز را دارد تا بلافاصله پس از دریافت گزارشات مردمی، آن را پیگیری کند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید