کد خبر : ۲۲۹
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۳۰
اگر نسبت به ریال به ریال بیت المال پیگیر نباشیم خیانت کرده ایم/ شورا جای بی قانونی نیست
عضو شورای جزیره خارگ گفت: یکی از مهمترین وظایف شوراها نظارت بر کار شهرداری است و بی قانونی در شورا جایی ندارد و نسبت به ریال به ریال بیت المال موظف به پیگیری هستیم زیرا در غیر این صورت خیانت کرده ایم.
با توجه به اینکه برخی اعضای شورا نسبت به عملکرد شهردار خارگ در امور اجرایی و مدیریتی رضایت نداشته و مکررا به صورت شفاهی تذکرات لازم ارائه شده ولی متاسفانه در جهت اصلاح امور اقدامات لازم انجام نشده است که دو عضو شورا طبق قانون شوراها سوالات خود را مطرح کردند و این موضوع می تواند به نفع شهر و سلامت شورا و شهرداری باشد.


علی پور عضو شورای شهر جزیره خارگ با بیان این که حضور اعضاء شورا در همه جلسات به تنهایی دلسوزی و پیشرفت شهر محسوب نمی شود بلکه فریبکاری است، گفت: یکی از مهمترین وظایف شوراها نظارت بر کار شهرداری است و بی قانونی در شورا جایی ندارد و نسبت به ریال به ریال بیت المال موظف به پیگیری هستیم زیرا در غیر این صورت خیانت کرده ایم.




عضو شورا شهر خارک افزود: مدیریت ضعیف شهرداری علت اصلی مشکلات است و شهردار خارگ نباید بدنبال پاداشهای بالا و افزایش حقوق غیرقانونی باشد و شهردار شهر خارک طبق قانون تمامی حقوق و مزایا خود و همچنین پاداش ها را دریافت کرده اند اما قرار نیست در هر جلسه پیشنهاداتی مبنی بر پادش های چند ده میلیونی مطرح شود.


وی ادامه داد : راه و روش من از اشخاصی که تمایل به کار های غیرقانونی داشته جدا می باشد، کسانی که در ابتدای این دوره قول ها و یا وعده‌های غیرقانونی داده اند باید به مردم پاسخگو باشند.


علیپور اظهار کرد: من بدون مصوبه شورا و تایید فرمانداری هیچ پیشنهاد و برگه ای را نه قبول میکنم نه امضا خواهم کرد بیت المال در نزد ما امانت است و باید از آن به نحو احسنت پاسداری کنیم ما باید جوابگوی مردم باشیم.


وی در خصوص فعالیت عمرانی افزود : خرد کردن پروژه های پیمانی و انجام آن بصورت امانی جایز نیست و شرایط مطلوبی برای تخلف مهیا می کند، بعضا دیده شده مصالحی برای پروژه های امانی که هنوز تعریف نشده خریداری و در حیاط شهرداری دپو می شود که گاها مشخص می شود مصالح برای پروژه احتمالی مناسب نیست و ناچارا در جایی دیگر صرف می شود.


عضو شورای جزیره خارگ بیان کرد: نیرو های موجود در شهرداری توانمند و باارزش بوده و باید از آنها بهترین استفاده در جهت پیشرفت و توسعه پایدار شهر صورت می گیرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید