کد خبر : ۲۲۳
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۲۳
ناوگان دریایی خارگ تقویت می‌شود/ اضافه‌شدن شناور جدید
شهردار خارگ گفت: در راستای حل معضل تردد مردم جزیره خارگ، به زودی کشتی جدید با امکاناتی مناسب وارد عرصه خدمت رسانی خواهد شد.
عبدالحمید صفایی با بیان اینکه حل معضل تردد مردم جزیره خارگ همواره دغدغه جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده است اظهار داشت: از دیرباز همواره مشکلات تردد گریبان‌گیر مردم شریف خارگ بوده است.


وی افزود: از ابتدای ورود به جزیره خارگ این مشکل مردم را لمس کرده و بر خود وظیفه دانستم تا در حد توان پیگیر رفع آن باشم. خوشبختانه رویکرد اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز بر این امر بود تا با همتی جدی و با به کارگیری توان مجموعه نسبت به حل این مشکل اقدام کنم.


شهردار خارگ گفت: در همین خصوص پس از هم اندیشی و تشکیل کارگروهی ویژه، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر نسبت به انتشار آگهی قرارداد خرید خدمت اقدام کردیم تا بتوانیم با حمایت از بخش خصوصی نسبت به خدمت رسانی به مردم دریا دل جزیره خارگ اقدام کنیم.


رئیس شورای اسلامی شهر با ارائه توضیحاتی در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر و همچنین کشتی خریداری شده بیان کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و آگهی قرارداد خرید خدمت منتشر شده، با حضور بخش خصوصی بومی نسبت به خرید کشتی درخور و با ظرفیت و امکانات بالا اقدام شد تا گام مهمی در زمینه حل مشکلات مردم جزیره برداشته شود.


مهدی بخشی اضافه کرد: این کشتی که به زودی برای خدمت رسانی به مردم شریف خارگ وارد خط خواهد شد ساخت کشور نروژ بوده، ۲۵ نات سرعت خواهد داشت و با ظرفیت ۱۸۰ صندلی مجهز به ۳۵ صندلی کلاس ویژه در در مسیر خارگ - بوشهر و بالعکس در خدمت مردم جزیره خارگ خواهد بود.


وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در این راستا با حمایت حداکثری از بخش خصوصی تلاش خواهند داشت تا زمینه رفع دغدغه و مشکلات ولی نعمتان خود را بیش از پیش فراهم سازند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید