کد خبر : ۱۸
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۰۰
برگزاری جشن کارگری در خارک
خارگ نیوز :رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خارک ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک هفته کار و کارگر طی سخنانی اظهار داشت: اسلحه کارگر کار و تلاش است و بایستی کارگران ما از این اسلحه برای آبادانی ایران عزیز تلاش کنند.
به گزارش خارگ نیوز، در این مراسم صفائی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خارک ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک هفته کار و کارگر طی سخنانی اظهار داشت: اسلحه کارگر کار و تلاش است و بایستی کارگران ما از این اسلحه برای آبادانی ایران عزیز تلاش کنند.

وی ضمن ارائه آماری از عملکرد اداره در حوزه اشتغال افزود: تلاش کردیم در سال گذشته با همکاری و حمایت سایر مسئولین عزیز و زحمتکش جزیره شرایطی را برای اشتغال نیروهای بومی استان فراهم کنیم که الحمدالله در این زمینه توفیقاتی حاصل گردید و امیدواریم با حمایت های آقای موسوی و سایر مسئولین عزیز بتوانیم در پروژه ان جی ال خارک کمک شایانی به اشتغال استان نماییم. وی همچنین بر اجرای ماده 63 قانون کار تاکید کرد.

ایشان در ادامه از همکاری همه مسئولین و مدیران نفتی و حوزه بسیج کارگری علی الخصوص مدیریت محترم عملیات عمومی و رییس محترم روابط عمومی عملیات عمومی خارک که در برگزاری این جشن همکاری داشتند تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این مراسم مهندس موسوی مدیر عامل محترم شرکت پایانه های نفتی ایران طی سخنانی ضمن تبریک این روز اظهار داشت: شرایط امروز در خارک شرایط خوبی است اما بایستی بیشتر کار کنیم و در راستای حل مشکلات کارگران و تامین رفاهیات این عزیزان بیش از پیش بکوشیم.

ایشان وجود مرکز فنی و حرفه ای و لزوم آموزش و بویژه آموزش در حین کار را ضروری دانسته و بر تحقق این مهم تاکید نمود.

وی اظهار امیدواری کرد تا در سالی که به تعبیر مقام معظم رهبری سال حمایت از کار می باشد بتوانیم در راستای حل مسائل و مشکلات موجود و توسعه اشتغال نیروهای بومی بتوانیم قدمهای موثری برداریم.

در ادامه این مراسم از کارگران نمونه شرکتها با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد. شایان ذکر است در این مراسم از برخی از مسئولین جزیره و دوائر نفتی که فعالیتهای خوبی را در زمینه حل مسائل و مشکلات حوزه کارگری داشتند با اهدای لوح و هدایا از طرف مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تقدیر شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید