کد خبر : ۱۵,۷۸۲
۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۲۹
برای عبدی / چرخ روزگار و سر ناسازگاری
خارگ نیوز: مهرداد رودباری: عبدالحسین ندیم زاده، معروف به عبدی ،که ابتدا با مهندسی دریانوردی،شغل سخت دریانوردی رادرپیش گرفت و پس از مهاجرت به هلند به آرزوی خود جامه عمل پوشانده وبه تحصیل پزشکی در آنجا پرداخت.

به گزارش خارگ نیوز، مهرداد رودباری: عبدالحسین ندیم زاده، معروف به عبدی ،که ابتدا با مهندسی دریانوردی،شغل سخت دریانوردی رادرپیش گرفت و پس از مهاجرت به هلند به آرزوی خود جامه عمل پوشانده وبه تحصیل پزشکی در آنجا پرداخت.

بعد از گرفتن پزشکی عمومی روح سیری ناپذیر ایشان در علم طب باعث شد که تخصص خود را در قلب و عروق بگیرد که مایه مباهات خانواده وشهرش شد.

دکتر فردی خاکی وبسیارعلاقمند به خارگ مردم و دوستانش بود، دوستانی که به هلند سفر کردند ازمهمانوازی ایشان در دیار غرب بسیار گفته اند،عبدی علاقمند به اهل بیت عصمت و طهارت بود وبارها هلند رابه عشق عزای حسینی به خارگ کشاند،ایشان دمام زنی ماهر وسینه زنی چیره دست بود که گاها جوانها رابه تعجب وامیداشت،او دفاع راست مستحکم جوانان استقلال خارگ بود.

دکتر جان خاطرات خوش گذشته هیچگاه از دل و ذهن ما بیرون نمی‌رود و رفتنت درباورمان نمیگنجد،چه کنیم که چرخ روزگار سر ناسازگاری دارد.

خدانگهدارت دوست من،دوست دوران نوجوانی و جوانی.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید