کد خبر : ۱,۱۹۶
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۸:۵۸
همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار مدیران مجموعه شهرداری و شورا با همراهی بخشدار ویژه از مرکز بهداشت و درمان علوم پزشکی خارگ و بیمارستان خلیج فارس بازدید بعمل آورده و با تقدیم شاخه گل ، لوح و هدایا از این قشر پرتلاش تقدیر کردند .
با حضور بخشدار ویژه ، رئیس و اعضا شورای شهر ، شهردار و پرسنل شهرداری خارگ دیداری از مرکز بهداشت و درمان شهر و بیمارستان خلیج فارس داشته و از زحمات کادر مدیریت ، پرستاران و دیگر کارکنان تقدیر بعمل آورده و تلاششان را ارج نهادند .


در این دیدار بخشدار ویژه خارگ در سخنانی باتبریک روز پرستار گفت : پرستاران همواره با عشق و علاقه در خدمت مردم هستند .


ایشان با بیان اینکه پرستاری شغلی ارزشمندی است افزود: این کار در نزد خداوند متعال پادش بسیاری دارد .


مجموعه پرستاری بهداشت و درمان نیز برخی مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند و بخشدار و رئیس شورا در قول مساعد پیگیری در جهت حل مشکلات موجود را داده و ابراز امیدواری کردند با تعامل موجود مشکلات و موانع مرتفع گردد .


دکتر باقری رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک ولادت باسعادت پرستار صحرای کربلا حضرت زینب (س) اظهار داشت : در حیطه شغلی شما صبر و استقامت جایگاه والایی دارد و شما میتوانید با الگو گیری از ایشان در این مسیر سخت و دشوار گام بردارید.


عبدالحمید صفایی شهردار خارگ نیز با تبریک روز پرستار به کارکنان دو مجموعه مهم در عرصه خدمت رسانی به مردم جزیره ، خاطرنشان کرد : تلاش شما عزیزان مصداق واقعی ایثار بوده و همه شما پیرو راه حضرت زینب (س) هستید .


ایشان اذعان کرد : مجموعه شهرداری و شورای شهر در چارچوب قانون جهت ارائه هر نوع همکاری و مساعدت ، آمادگی کامل خود را اعلام می دارد .

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید