کد خبر : ۱,۱۸۱
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۸:۴۲
همزمان با آغاز سالروز ورود حضرت امام خمینی «ره» به میهن و آغاز دههٔ فجر انقلاب اسلامی، بوق نفتکش ها در اسکله های پایانه های نفتی ایران (مناطق عملیاتی خارگ، عسلویه، شمال و ماهشهر) به صدا در آمد.
با هماهنگی کارکنان اداره صادرات پایانه های نفتی ایران با نفتکشهای موجود در اسکله ها و لنگرگاه، همزمان با سالروز ۱۲ بهمن و لحظه ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مقارن ساعت ۹:۳۳ صبح امروز ( ۱۲بهمن ) بوق نفتکشها به صدا درآمد.

بر اساس این گزارش، نفتکشهای مستقر در اسکله های پایانه نفتی خارک، پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه، پایانه نفتی شمال و منطقه عملیاتی ماهشهر با به صدا در آوردن بوق شناورهای خود به استقبال دهه مبارک فجر و سی و نهمین بهار انقلاب رفتند.



همزمان، خودروهای آتش نشانی و حراست نیز با به صدا درآوردن آژیر خود و حرکت در مسیرهای لنگرگاه، سی و نهمین سالگرد آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.



این مراسم با هماهنگی کارکنان اداره صادرات پایانه نفتی ایران، با نفتکشهای موجود در اسکله ها و لنگرگاه و خودروهای ایمنی و حراست مقارن ساعت ۹:۳۳ صبح امروز (۱۲ بهمن) برگزار شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید